صبا راد به تلویزیون باز می گردد؟ ، تصمیم خانم مجری برای باردار شدن!

به گزارش تفطن، خبرنگاران: صبا راد از مجریان معروف صدا و سیما و برنامه به خانه بر می گردیم بود که حال تبدیل به یک بلاگر شده است.او به سوال مردم درباره بازگشتت به تلویوزیون پاسخ داد.

صبا راد به تلویزیون باز می گردد؟ ، تصمیم خانم مجری برای باردار شدن!

صبا راد مجری سابق صدا و سیما می باشد که مدتی پیش صبا راد از تلویزیون ایران کناره گیری و مهاجرت کرد اما دوباره صبا راد به کشور بازگشت. صبا راد حالا تبدیل به یکی از فعال ترین بلاگر های اینستاگرامی شده که همه چیز زندگی اش را صبا راد در فضای مجازی بیرون می ریزد.

به گزارش خبرنگاران، صبا راد مجری سینما و تلویزیون که حال تبدیل به یک بلاگر اینستاگرامی شده است. او به سوالات هواداران و مخاطبان خود پاسخ می دهد . یکی از مخاطبان از دلتنگی صبا راد برای تلویزویون و هدفش برای بچه دار شدن پرسید، صبا راد هم طوری به این سوال پاسخ داد که ثابت کند نه قصد بچه دار شدن دارد نه قصد بازگشت به تلویزیون!

ازدواج با مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی علاوه بر بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز میباشد.

نحوی آشنایی و ازدواج با مرتضی علی آبادی

صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

جدایی صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت:قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند، می داند که این جهت سختی های خاص خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود 6 ماه پیش از خانم راد جدا شده ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی شرح داد:اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه ای نشده به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

ازدواج صبا راد با مانی رهنما

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد.

صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از خاتمه کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

منبع: رکنا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2224

به "صبا راد به تلویزیون باز می گردد؟ ، تصمیم خانم مجری برای باردار شدن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبا راد به تلویزیون باز می گردد؟ ، تصمیم خانم مجری برای باردار شدن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید