صنعتگران حوزه چاپ و بسته بندی گردهم می آیند

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، این نمایشگاه با حضور و مشارکت بیش از 450 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 15 کشور جهان از ششم تا نهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

صنعتگران حوزه چاپ و بسته بندی گردهم می آیند

در این نمایشگاه بزرگ، 330 شرکت داخلی و بیش از 120 شرکت خارجی، ضمن عرضه جدیدترین و نوین ترین دستگاه های چاپ ، دستگاه های بسته بندی، دستگاه ها و تجهیزات کدگذاری، دستگاه های پلمپ صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته های داخلی و صادراتی، روش های نوین بسته بندی کالاها برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی را نیز ارائه خواهند کرد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران، امسال شاهد رشد چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی است به طوری که شرکت های خارجی امسال حدود 80 درصد رشد یافته است.

چین، تایوان، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، کانادا ، کره جنوبی، هند، ژاپن، سوئد ، اتریش، آلمان و فرانسه؛ کشورهایی هستند که در بیستمین و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران، حضور و مشارکت دارند.

این نمایشگاه در 11 سالن اصلی و بزرگ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در فضایی بالغ بر 38 هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

35 درصد از فضای نمایشگاه امسال در اختیار بخش ماشین آلات چاپ، 30 درصد در اختیار ماشین آلات بسته بندی و 35 درصد دیگر نیز در اختیار بخش های مرتبط با این حوزه قرار گرفته است.

در حاشیه این نمایشگاه یک همایش علمی و چهار کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور، برگزار خواهد شد.

قرار است در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته، چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای ترکیه ، هند ، عراق ، افغانستان ، امارات و چین از آن بازدید کنند.

آموزش پیشرفته اوپراتوری چاپ همزمان نیز امسال در محل نمایشگاه ارائه و به متخصصان صنعت چاپ کشور که در این دروه چهار روز شرکت کنند، گوهینامه برتر چاپ اوپراتوری داده خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته از 6 تا 9 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 660

به "صنعتگران حوزه چاپ و بسته بندی گردهم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعتگران حوزه چاپ و بسته بندی گردهم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید