طهرانچی: بیش از 65 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد واکسینه شدند ، آموزش حضوری از 15 آبان

به گزارش تفطن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا به امروز بیش از 65 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد واکسن کرونا را دریافت کردند.

طهرانچی: بیش از 65 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد واکسینه شدند ، آموزش حضوری از 15 آبان

محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به شرایط واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: تا به امروز بیش از 65 درصد دانشجویان واکسینه شدند.

وی افزود: آمار 65 درصدی مربوط به دانشجویان دانشگاه آزاد در سراسر کشور است و این فرایند ادامه دارد تا تمامی دانشجویان واکسینه شوند.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: تزریق واکسن کرونا برای ورود به دانشگاه الزامی است و دانشجویان باید برای حضوردر دانشگاه کارت واکسن ارائه دهند.

وی در مورد حضور شدن دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد نحوه حضوری بودن دانشجویان در دانشگاه ها را مطابق با دستورالعملی که در دست تهیه است، از شهرهای آبی و زرد آغاز خواهد نمود.

طهرانچی افزود: ما باید بین شهر های قرمز و نارنجی در حوزه کرونا تفاوت قائل شویم و این مساله را مدیریت کنیم، برنامه دانشگاه آزاد در مرحله نخست آغاز کلاس های حضوری در شهر های آبی و زرد از 15 آبان ماه خواهد بود.

وی در مورد زمان آغاز کلاس های حضوری مقطع تحصیلات تکمیلی نیز شرح داد: حضور دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در شهر های آبی به صورت کامل خواهد بود، اما در شهر های زرد تنها شاهد حضور دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از 15 آبان ماه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2169

به "طهرانچی: بیش از 65 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد واکسینه شدند ، آموزش حضوری از 15 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طهرانچی: بیش از 65 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد واکسینه شدند ، آموزش حضوری از 15 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید