عرضه اولین تبلت ویوو

به گزارش تفطن، اولین تبلت ویوو قرار است فردا 11 آوریل در چین عرضه گردد. تنها چند روز پیش از عرضه رسمی این تبلت با شماره مدل PA217 در وب سایت Geekbench مشاهده شده است که بعضی از مشخصات کلیدی آن را نشان می دهد. این فهرست یک هسته کارآمد با حداکثر سرعت کلاک 3.19 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته با کلاک 1.8 گیگاهرتز را نشان می دهد.

عرضه اولین تبلت ویوو

به گزارش خبرنگاران، ویوو پد در گیک بنچ در تست تک هسته ای امتیاز 1027 و در تست چند هسته ای امتیاز 3382 را کسب نموده است. این دستگاه اندروید 11 را اجرا می نماید. vivo Pad با یک ماژول دوربین دایره ای و سبک مینیمالیستی عرضه خواهد شد. پشت و لبه دستگاه صاف به نظر می رسد، ظاهرا این طراحی برای محصولات برتر ویوو در نظر گرفته شده است. ویوو اخیرا چند تصویر از این محصول به اشتراک گذاشته است. صفحه نمایش این تبلت یک پنل 11 اینچی با وضوح 2.5K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز می باشد. بعلاوه از فناوری Dolby Vision نیز پشتیبانی می نماید.

دوربین

ماژول دایره ای پشت دستگاه دارای یک دوربین دوگانه می باشد. این دوربین دوگانه از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلوی این تبلت وجود دارد که به نظر می رسد در قاب بالایی قرار گرفته باشد.

عملکرد

چیپست هشت هسته ای کوالکام تبلت ویوو شامل یک هسته با کلاک 3.19 گیگاهرتز، سه هسته با حداکثر سرعت 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته با حداکثر سرعت کلاک 1.80 گیگاهرتز می باشد. این تبلت احتمالا از تراشه اسنپدارگون 870 استفاده می نماید که با پردازنده گرافیکی Adreno 650 و 8 گیگابایت رم جفت شده است.

قیمت و دسترسی

در مورد قیمت این محصول هنوز اطلاعاتی وجود ندارد، اما Digital Chat Station قبلاً اعلام نموده بود که ویوو پد به گرانی تبلت های پرچمدار نخواهد بود. انتظار می رود این تبلت در 11 آوریل عرضه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2349

به "عرضه اولین تبلت ویوو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه اولین تبلت ویوو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید