عطایی: چیزی که از تیمم انتظار داشتم در جریان بازی ندیدم، طلوع کیان: شرمسار طرفداران نشدیم

به گزارش تفطن، سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: پیش بینی یک بازی سخت و نزدیک را داشتیم ولی بازیکنان ما در حملات برگشتی، بسیار ضعیف عمل کردند و در واقع پاشنه آشیل ما استفاده از همین توپ های برگشتی بود.

عطایی: چیزی که از تیمم انتظار داشتم در جریان بازی ندیدم، طلوع کیان: شرمسار طرفداران نشدیم

به گزارش خبرنگاران، علی طلوع کیان، سرمربی تیم شهداب یزد در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل هراز آمل در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال گفت: پیش از هر چیز خوشحالم که تماشاگران پس از 2 سال به سالن آمدند و ما با کسب پیروزی، شرمسار آنها نشدیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد ادامه داد: ما با تاکتیکی ترین تیم لیگ بازی داشتیم. تیم هراز، بسیار منظم و تاکتیکی بازی می نمایند و کار برای ما سخت بود. بازیکنان ما همت و تمام کوشش خود را کردند و در حمله و دفاع خیلی خوب کردیم. تعداد دفاع های ما نسبت به حریف بیشتر بود.

طلوع کیان گفت: ما شناخت خوبی از حریف داشتیم. حق بازیکنان ما بیشتر از این هاست. کادر فنی با استفاده از اعتماد به نفس بازیکنان به آنها نظم تاکتیکی داد و آنها به این نتیجه رسیده اند که جایگاه شهداب بالاتر از این است.

بهروز عطایی، سرمربی هراز آمل نیز در خصوص شکست شاگردانش گفت: پیش بینی یک بازی سخت و نزدیک را داشتیم ولی بازیکنان ما در حملات برگشتی، بسیار ضعیف عمل کردند و در واقع پاشنه آشیل ما استفاده از همین توپ های برگشتی بود.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: تیم یزد، بهتر و منظم تر بازی کرد و چیزی که من از تیمم انتظار داشتم در جریان بازی ندیدم. من اعتقاد دارم که سال جاری، لیگ سخت و پرفشاری داریم و همه تیم ها توانایی پیروزی مقابل حریف خود را دارند. نتایج دیدارهای لیگ این موضوع را تایید می نماید که فاصله تیم ها بسیار کم است. امیدوارم در ادامه لیگ هم شاهد بازی های باکیفیتی باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2261

به "عطایی: چیزی که از تیمم انتظار داشتم در جریان بازی ندیدم، طلوع کیان: شرمسار طرفداران نشدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: چیزی که از تیمم انتظار داشتم در جریان بازی ندیدم، طلوع کیان: شرمسار طرفداران نشدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید