عطایی: کلکسیونی از اشتباهات داشتیم

به گزارش تفطن، سرمربی تیم والیبال هراز گفت: بازیکنان ما در ملاقات مقابل فولاد، کلکسیونی از اشتباهات داشتند و بسیار پر خطا و ساده بازی کردند.

عطایی: کلکسیونی از اشتباهات داشتیم

به گزارش خبرنگاران، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال هراز آمل در خصوص شکست سه بر یک تیمش مقابل فولاد سیرجان در بازی نخست مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال گفت: این بازی در روز خوب تیم فولاد و روز بد تیم هراز برگزار گردید. بازیکنان ما در این ملاقات کلکسیونی از اشتباهات داشتند و بسیار پر خطا و ساده والیبال بازی و شرایط را برای پیروزی تیم حریف مهیا کردند.

سرمربی تیم والیبال هراز ادامه داد: تیم حریف بسیار خوب جنگید و کوشش کرد از نقاط ضعف ما به درستی استفاده کند تا یک بازی مهم را به سود خود انتها دهد.

عطایی گفت: پیش بینی یک بازی سخت را می کردیم و توضیحات و توصیه های لازم را در خصوص ملاقاتهای این مرحله به بازیکنان گفته بودیم اما بازیکنان ما خیلی به این موضوع واقف نشدند و هنوز موفقیت های دوره برگشت را با خود حمل می کردند.

وی عنوان نمود: هنوز چیزی از دست نداده ایم و در ابتدای راه هستیم. مرحله اول را با شکست پشت سر گذاشتیم ولی مراحل بعدی را به راحتی از دست نخواهیم داد. این شکست تلنگری برای تیم ما بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2383

به "عطایی: کلکسیونی از اشتباهات داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: کلکسیونی از اشتباهات داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید