عینک هوشمند متا می تواند زندگی کاربر را به طور زنده پخش کند!

به گزارش تفطن، طی چند سال گذشته، شرکت های مختلف توجه زیادی به عینک های هوشمند نشان داده اند و شب گذشته متا از عینک هوشمند تازه خود رونمایی کرد که دیگر Stories نام ندارد و صرفا تحت عنوان عینک هوشمند به فروش می رسد. متا برای ساخت این عینک، با برند مشهور ری-بن همکاری نموده است.

عینک هوشمند متا می تواند زندگی کاربر را به طور زنده پخش کند!

این عینک حالا از اسپیکرهای بسیار بهتری بهره می برد که در کنار 50 درصد حجم صدای بیشتر و بیس بهتر نسبت به نسل قبلی، حتی در ترافیک سنگین و سروصدای زیاد هم می توانید صداها را به خوبی بشنوید. بعلاوه عینک قبلی که فقط یک میکروفون داشت، حالا در مدل تازه با 5 میکروفون روبرو هستیم تا برای مکالمه، کیفیت صدای شما بهتر از گذشته به طرف مقابل برسد.

عینک هوشمند متا از دو دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده می نماید که می توانند عکس های 12 مگاپیکسلی ثبت نمایند و ویدیو های 1080p در اختیار کاربر قرار دهند. در حافظه 32 گیگابایتی این عینک، امکان ذخیره سازی 500 عکس و 100 ویدیوی 30 ثانیه ای وجود دارد. علاوه بر این، افراد به راحتی قادر به پخش زنده به وسیله پلتفرم های فیسبوک و اینستاگرام هم هستند.

قلب تپنده این عینک، چیپست اسنپدراگون AR1 نسل 1 است و با توجه به گواهی IPX4، فقط می تواند در برابر قطرات محدود آب مقاومت کند. عمر باتری ساعت به 4 تا 6 ساعت می رسد ولی متا اعلام نموده که کیس ارائه شده می تواند این ساعت را تا 8 مرتبه شارژ کند. طبیعتا چنین عینک هایی نگرانی های زیادی برای نقض حریم خصوصی اطرافیان ایجاد می نمایند ولی به نظر می رسد این نوع گجت ها فعلا در بازار ماندگار هستند و این مدل هم با قیمت 300 دلار راهی بازار می گردد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2593

به "عینک هوشمند متا می تواند زندگی کاربر را به طور زنده پخش کند!" امتیاز دهید

1 کاربر به "عینک هوشمند متا می تواند زندگی کاربر را به طور زنده پخش کند!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینک هوشمند متا می تواند زندگی کاربر را به طور زنده پخش کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید