فکری: چرا از بقیه نیمکت ها فیلم نمی گیرند؟ ، نباید بازیچه دشمنان استقلال شویم

به گزارش تفطن، سرمربی استقلال گفت: یک عده از نتیجه دریافت استقلال راضی نیستند، اما خودمان هم باید حواسمان باشد که نباید بازیچه دست دشمنان و بدخواهان شویم.

فکری: چرا از بقیه نیمکت ها فیلم نمی گیرند؟ ، نباید بازیچه دشمنان استقلال شویم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمود فکری در نشست خبری پیش از ملاقات استقلال و نفت آبادان گفت: با توجه به بارندگی های شدیدی که در تهران داشتیم، ولی تمرینات خوبی انجام دادیم و بازیکنان ما روحیه خوبی دارند و آماده بازی هستند.

وی اضافه نمود: همه تیم هایی که مقابل ما بازی می نمایند انگیزه دو چندانی دارند، ولی امیدوارم فردا بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال تاکید نمود: 5 بازیکن مصدوم داریم، اسماعیلی، ریگی، ووریا غفوری، دیاباته و یزدانی در ترکیب ما نیستند. البته غفوری آسیب دیده نیست، ولی کیستی در پای او است که پزشکان گفته اند باید چند آمپول بزند و بعد از چند روز استراحت به تیم ما اضافه گردد. البته بازیکنان جایگزین داریم که فردا می توانند به ما یاری نمایند.

سرمربی آبی پوشان در خصوص اینکه چرا بازیکنان تیمش مصدوم می شوند اعلام نمود:متاسفانه با وجود اینکه نمی خواستم گله کنم، ولی می بینم فضای داوری با تیم ما نامهربان است. 2 بازیکن تیم ما به دلیل مصدومیت در بازی قبل از بازی خارج شدند، ولی از کارت زرد یا تذکر. داور وظیفه دارد جلوی خشونت را با دادن تذکرات یا کارت زرد و قرمز بگیرد.

وی تاکید نمود: مثلا آفساید یا پنالتی هایی که علیه استقلال گرفتند روی تیم ما فشار وارد کرد. بعضی بازیکنان ما هم در شرایط عادی آسیب دیدند مثل دیاباته که در یک تمرین 4 به دو خیلی ساده و البته تفریحی آسیب دید. یکی دو بازیکن دیگر مثل یزدانی در تمرینات آسیب دیده و اسماعیلی هم از قبل در زانوی خودش دردی داشته که این درد زیاد شده و احتیاج به استراحت دارد.

فکری تاکید نمود: ما فرصت کافی برای بدنسازی و فشار بیش از حد در ابتدای فصل را نداشتیم که بدن بازیکنان را آماده کنیم. ما در تمریناتمان فشاری نداشتیم که باعث مصدومیت بازیکنان گردد. نداشتن فرصت ما از یک طرف بد بوده و همین مساله باعث فشار به بازیکنان شده وگرنه آسیب دیدگی بازیکنان ربطی به کادر فنی ندارد. بازیکنان استقلال به خاطر سال های قبل فشار زیادی تحمل می نمایند و استراحت کافی هم در سرانجام فصل نداشته اند و همین مسائل باعث مصدومیت ها شده است.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه استقلال در بازی قبل بیشتر روی ارسال ها کار می کرد و آیا برنامه دیگری وجود نداشت گفت: وقتی حریف بازی را می بندد یا باید از عمق حرکت کرد، یا باید سانتر کرد، یا شوت زد و یا اینکه ضربات ایستگاهی بزنیم. در بحث ضربات ایستگاهی در بازی گذشته بازیکنان ما دقت نکردند و حتی به حریف خطا هم می دادند. باید روی این مساله بیشتر کار کنیم و مطمئنا، چون حریفان زیادی روی این تاکتیک کار خواهند کرد باید به فکر راه های دیگری باشیم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

وی در پاسخ به این سوال که آیا توضیح وظایف کادر فنی تعیین است، چون در بازی گذشته بین عمران زاده و مرفاوی اختلاف نظر به وجود آمد گفت: بله توضیح وظایف دی تیم ما تعیین است، ولی بعضی اتفاقات باعث شد تا خیلی امیدوار شوم. وقتی این هجمه به یکباره ایجاد می گردد یعنی مخالفان استقلال متوجه شده اند که تیم ما راهش را درست می رود. همه دست به دست داده اند که استقلال دچار مشکل گردد.

فکری توضیح داد: 16 تیم در لیگ برتر داریم، ولی دوربین هایی را نمی بینیم که صحنه هایی را از نیمکت آن ها پخش کند. در بازی ماشین سازی و پیکان هم فیلم هایی بیرون آمد و منتشر شد. من خودم در بازی قبل به عمران زاده گفتم که به مرادمند بگوید جلو برود، ولی چون آقای مرفاوی این موضوع را نمی دانست مخالفت کرد و واکنش نشان داد که البته این موضوع حل شد. سوال من این است که چرا از بقیه نیمکت ها فیلمی گرفته نمی گردد؟ مطمئنا کسانی که 90 دقیقه از نیمکت ما فیلم می گیرند دوستان ما نیستند.

وی یادآور شد:من از سازمان لیگ می خواهم نباید اجازه ندهد کسانی که در آنجا هستند فیلم و عکس منفی بگیرند. این تصاویر باید کنترل شده باشد. نباید در فضای فوتبال ما تنش ایجاد گردد. شاید بعضی مواقع در جریان بازی اتفاقاتی رخ بدهد که انتشار آن ها طبیعی است، ولی اینکه افرادی را مامور کنیم که فقط از نیمکت استقلال فیلم بگیرند کار درستی نیست. از سازمان لیگ می خواهم روی این موضوع حساس باشد.

سرمربی استقلال توضیح داد:ما کارمان را خوب پیش بردیم، امتیازات خوبی را تا به اینجا گرفتیم و تیم ما هم بهتر شده، ولی خود ما هم باید بدانیم که با چه کسانی روبرو هستیم. نباید به بدخواهان استقلال اجازه بدهیم که اینگونه کار ها را انجام بدهند، اما خودمان هم باید حواسمان باشد که نباید بازیچه دست دشمنان و بدخواهان شویم که لطمه ببینیم.

فکری در خصوص لغو بازی نساجی با پرسپولیس گفت: من نظر خاصی ندارم. خود آقای مهدی گفته که بازی های عقب افتاده انجام می گردد و بعد به دربی می رسیم. باید ببینیم صحبت هایی که می نمایند واقعیت دارد یا شاهد داستان های دیگری هستیم. من نظر خاصی در این مورد ندارم، ولی امیدوارم دربی با بازی های برابر انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1656

به "فکری: چرا از بقیه نیمکت ها فیلم نمی گیرند؟ ، نباید بازیچه دشمنان استقلال شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: چرا از بقیه نیمکت ها فیلم نمی گیرند؟ ، نباید بازیچه دشمنان استقلال شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید