تور گرجستان ارزان: لذت شام در فضای متفاوت رستوران های باتومی

به گزارش تفطن، باتومی یکی از زیباترین شهرهای گرجستان است. صنعت گردشگری رو به رشد باتومی سبب شده است که روز به روز افراد بیشتری به این شهر ساحلی سفر نمایند. در این جا چند رستوران خوب باتومی را معرفی می کنیم تا در سفر به این شهر بتوانید از غذاها و محیط خاص این رستوران ها لذت ببرید. با خبرنگاران همراه باشید:

تور گرجستان ارزان: لذت شام در فضای متفاوت رستوران های باتومی

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

رستوران مارکوپولو

این رستوران در طبقه چهارم مجموعه پیازا واقع شده است. به احتمال زیاد مارکوپولو تنها رستوران در تمامی گرجستان است که در هیچ قسمتی از آن کسی اجازه سیگار کشیدن ندارد. این رستوران شبیه اتاق های چوبی زیرشیروانی است که رنگ شده، این فضا و موسیقی آرامی که در آن پخش می گردد، مارکوپولو را به رستورانی مناسب برای ریلکس کردن تبدیل نموده است. این رستوران برترین جایی است که برای فرار از شلوغی شهر می توانید به آن پناه برده و از منوی اروپایی غذاهای آن لذت ببرید.

رستوران Clouds

کلاودز یکی از مجلل ترین رستوران های شهر باتومی است. بسیاری از غذاهای اروپایی، از پاستای ایتالیایی گرفته تا کوفته های گوشت سوئدی، در منوی این رستوران وجود دارد. دیوارهای شیشه ای رستوران از یه طرف چشم اندازی به پارک میراکل و از طرف دیگر چشم اندازی به بلوار ساحلی دارد. رستوران گنجایشی حدود 50 نفر و یک اتاق وی آی پی برای 10 نفر دارد. معمولا در شب های آدینه گروه های موسیقی زنده در کلاودز برنامه اجرا می نمایند.

رستوران Grand Grill

این رستوران برترین مکان برای تماشای پایکوبی آب فواره در ساعت 9 شب است. رستوران گرند گریل سمت راست دریاچه آرداگانی واقع شده است. این رستوران غذاهای ترکی و مجموعه بی نظیری از ماهی های دریای سیاه و غذاهای دریایی ارائه می دهد. البته گزیده ای از غذاهای سنتی گرجستان هم در منوی این رستوران موجود است. بعلاوه می توانید از ساعت 10 تا 12 برای صرف صبحانه به این رستوران بروید.

کافه Fanfan

این رستوران در سال های اخیر آغاز به کار نموده و به لطف دسترسی آسان و فضای دلنشین و خاصی که دارد توانسته مشتریان بسیاری جذب کند. ساختمان این کافه در سال 1905 به نویسنده معروف گرجستانی ای تعلق داشت و حالا با بازسازی اتاق هایش به کافه ای با فضای محبت آمیز تبدیل شده است. کافه Fanfan یکی از معدود مکان هایی از شهر است که در آن با حیوانات رفتار محبت آمیز ای می گردد. گربه ای که در این کافه پرسه می زند و روی مبل ها لم می دهد گواه این قضیه است. در شب های تابستان موسیقی زنده جاز در کافه اجرا می گردد. منوی Fanfan قدری گران است اما غذاهای خوشمزه و موس شکلاتی بی نظیر آن ارزشش را دارد که در سفر به باتومی به این کافه سربزنید.

رستوران مونیخ

رستوران مونیخ در بهار 2013 افتتاح شد و فضای جدیدی به رستوران های این شهر افزود. طراحی داخلی مجذوب کننده این رستوران با سقف سیاه و سفید و دیوارهای آجری بسیار مجذوب کننده است. دقت در انتخاب موسیقی در این رستوران شگفت انگیز است. در این رستوران غذاها و نوشیدنی های آلمانی سرو می گردد و در محوطه بیرونی آن که هشت میز دارد، تلوزیونی برای پخش مسابقات بوندسلیگا و سایر رویدادهای ورزشی قرار داده شده است.

برای رزرو هتل در باتومی به این صفحه بروید.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2283

به "تور گرجستان ارزان: لذت شام در فضای متفاوت رستوران های باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: لذت شام در فضای متفاوت رستوران های باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید