مدارس و دانشگاه های تهران فردا هم غیرحضوری شدند

به گزارش تفطن، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از فعالیت غیر حضوری مدارس و دانشگاه های استان تهران به جز شهرستان های فیروزکوه، دماوند و پردیس در کلیه مقاطع برای فردا چهارشنبه 30 آذر ماه اطلاع داد.

مدارس و دانشگاه های تهران فردا هم غیرحضوری شدند

عابد ملکی در مصاحبه با ایسنا، در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: با توجه به تشدید آلودگی و استمرار پایداری هوا در تهران کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز سه شنبه تشکیل جلسه داد که مقرر شد فردا چهارشنبه سی ام آذر ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس استان تهران به جز شهرستان های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیر حضوری فعالیت نمایند و دانشگاه ها نیز در تمامی استان تهران به جز شهرستان های فیروزکوه، دماوند و پردیس کلاس هایشان به صورت غیر حضوری برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه کودکستان ها نیز به جز شهرستان های فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا تعطیل هستند، اضافه کرد: فروش طرح ترافیک به صورت روزانه برای فردا چهارشنبه از سوی شهرداری تهران متوقف و فروش آن ممنوع است. فعالیت کارخانجات فراوری بتن، آسفالت و شن و ماسه برای فردا ممنوع است.

وی تاکید نمود: شهروندان از تردد های غیر ضرور خودداری نموده و در صورت لزوم از ماسک مناسب N95 استفاده نمایند. بعلاوه روسای ادارات با مرخصی مادران دارای فرزند دانش آموز موافقت نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2481

به "مدارس و دانشگاه های تهران فردا هم غیرحضوری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس و دانشگاه های تهران فردا هم غیرحضوری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید