مدیریت حوزه پیشگیری باعث کاهش آسیب بلایای طبیعی می گردد

به گزارش تفطن، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: هر چه قدر در حوزه پیشگیری و پیش بینی مدیریت کنیم، حوادثی نظیر سیل، منجر به بحران و حوادث جبران ناپذیر نخواهد شد.

مدیریت حوزه پیشگیری باعث کاهش آسیب بلایای طبیعی می گردد

سیدکمال الدین میرجعفریان، امروز سه شنبه 24 دی، در جلسه ستاد هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار کرد: این جلسات، فرصتی برای رفع کردن نواقص و تاکید بر آمادگی هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی استان است.

وی اعلام کرد: سیل یک پدیده طبیعی است و نباید نعمت الهی را به نقمت تبدیل کنیم بلکه باید آن را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرنگاران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت امدادرسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی استان باید برای امدادرسانی به استان های همجوار به ویژه سیستان و بلوچستان، آمادگی کامل داشته باشند.

وی اضافه کرد: این یاری ها باید پس از نیازسنجی در قالب نقدی و غیرنقدی، تجهیزات، ماشین آلات و... تهیه و با موضوع اداره کل مدیریت بحران استانداری جمع بندی و به استان همسایه ارسال گردد.

در انتها دستگاه های اجرایی استان به تفکیک، آمادگی و نحوه امدادرسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان را اعلام نموده و به گزارش عملکرد خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1008

به "مدیریت حوزه پیشگیری باعث کاهش آسیب بلایای طبیعی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت حوزه پیشگیری باعث کاهش آسیب بلایای طبیعی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید