مرکز خرید سیام سنتر بانکوک تایلند

به گزارش تفطن، مرکز خرید سیام سنتر، یک ساختمان کوچک چهار طبقه ای میباشد که در سال 1970 ساخته شده است، یکی از مراکز خرید اصلی شهر بانکوک محسوب میگردد البته این مرکز خرید در اوایل سال 2013 مورد بازسازی نهاده شد و با یک چهره زیبا و شیک ظاهر شد. از آنجایی که مرکز خرید سیام سنتر در بین دو مرکز خرید سیام پاراگون و سیام دیسکاوری واقع شده است سعی بر این داشت که بعد از تغییرات خریداران جوان زیادی را به سمت خود سوق دهد. دکوراسیون عجیب و غریب سیام سنتر کمی غیر منتظره به نظر می رسید، سیام سنتر با یک استودیوی عکس فوق العاده مدرن بهمراه نورپردازی های فوق العاده زیبا یک فضای آرام و جوان پسندانه ای را خلق کرد و توانست به هدف خود نزدیک گردد.

مرکز خرید سیام سنتر بانکوک تایلند

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید.

مرکز خرید سیام سنتر در منطقه محبوب شهر بانکوک، منطقه سیام واقع شده است. این مرکز خرید بین سیام دیسکاوری و سیام پاراگون است و همچنین در چند قدمی مرکز خرید ام بی کی (MBK) واقع شده است. در این مرکز خرید بیش از 200 مارک بین المللی و تایلندی وجود دارد بعضی از طراحان معروف محلی تایلندی هم در سیام سنتر شعبه دارند. سیام سنتر به طور کلی یک مرکز خرید مختص نوجوانان و جوانان است و تمام مغازه ها به سمت این گروه سنی متمرکز هستند و روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران جوان در میباشد. بدیهی است، اگر شما در تور تایلند شرکت میکنید و جوان هستید به دنبال آخرین مدل مد هستید، مطمئنا مرکز خرید سیام سنتر یکی از اولین مکان هایی است که باید به آنجا سر بزنید.

تعدادی زیادی از رستوران ها و کافه ها در سراسر سیام سنتر وجود دارد، اما یک رستورانی وجود دارد که نوجوانان برای رفتن به آنجا تمایل بیشتری دارند، این رستوران در طبقه بالا مرکز خرید است. در این رستوران دکوراسیون و میز و جایگاه های بسیار شیک و مدرنی به کار رفته است و غذاهای مختلفی از قبیل ژاپنی، کره ای، تایلندی، چینی و ایتالیایی و همچنین بعضی دیگر کشورها سرو میشود.

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 366

به "مرکز خرید سیام سنتر بانکوک تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید سیام سنتر بانکوک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید