معرفی اپلیکیشن Music Player؛ موزیک پلیر حرفه ای با امکانات فراوان

به گزارش تفطن، وقتی با هدف دانلود یک اپلیکیشن پخش موسیقی وارد پلی استور می شوید، انبوهی از نام ها را مشاهده خواهید کرد که تمام آن ها یک کار را انجام می دهند؛ پخش فایل صوتی. احتمالا همه شما در گوشی هوشمند خود، یک اپلیکیشن بسیار خوب پخش موسیقی دارید و به آن هم عادت نموده اید، اما اگر در پی تنوع هستید و فکر می کنید یافتن یک اپلیکیشن خوب دیگر، ممکن است سخت باشد، پیشنهاد می گردد این مطلب را از دست ندهید چون قصد داریم در آن به معرفی یک اپلیکیشن پخش موسیقی خوب با نام Music Player بپردازیم.

معرفی اپلیکیشن Music Player؛ موزیک پلیر حرفه ای با امکانات فراوان

اگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که گوش دادن به موسیقی، عادت هر روز شماست، به احتمال زیاد باید با اپلیکیشن های بسیار زیادی در زمینه پخش موسیقی آشنایی داشته و همانطور هم که گفته شد، یکی دو مورد از برترین ها را حتی درون گوشی خود نصب داشته باشید. اما با این حال هنوز هم هستند اپلیکیشن های خوبی که یک سری قابلیت های خاص و منحصربفرد دارند و می توانند نظر مثبت شما را به خود جلب نمایند.

Music Player دقیقا همان اپلیکیشن ساده، مجذوب کننده و کاربردی است که کمتر از 10 مگابایت حجم دارد، اما در همین حجم کم، دریایی از امکانات متعدد و عالی را جای داده است. نمی خواهیم بگوییم Music Player برترین اپلیکیشن پخش موسیقی جهان است. اما اگر نگوییم یکی از مجذوب کننده ترین هاست، به آن کم لطفی نموده ایم.

اگر به موسیقی علاقه دارید، به احتمال زیاد برای خود فهرست پخش و پوشه بندی های زیادی دارید؛ چیزی که این اپلیکیشن در آن فوق العاده حرفه ای عمل می نماید، یعنی پوشه بندی و پخش موسیقی بر اساس پوشه ها. البته این تنها روش پخش موسیقی به حساب نمی آید. شما می توانید بر اساس نام خواننده، آلبوم، و یا حتی سبک موسیقی (پاپ، راک، رپ و…)، آهنگ ها را پخش نموده و از گوش دادن به آن ها لذت ببرید. این دسته بندی بسیار منظم و منحصربفرد باعث می گردد Music Player یک محیط بسیار ساده داشته باشد که در آن همه چیز به برترین شکل ممکن، سر جایش قرار گرفته است.

برای اینکه بتوانید از گوش دادن به آهنگ لذت ببرید، یک اپلیکیشن پخش موسیقی خوب باید قابلیت هایی را جهت شخصی سازی کیفیت خروجی صدا در اختیارتان قرار دهد که خوشبختانه امکان انجام این کار در Music Player وجود دارد. کاربران به وسیله اکولایزر این اپلیکیشن می توانند صدا را به هر سبک و سیاقی که تمایل دارند در بیاورند. به صورت کلی 13 حالت مختلف در اکولایزر در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید از بین آن ها، یکی را انتخاب کنید. البته حالت چهاردهمی هم تعبیه شده که در واقع در این حالت شما خودتان باید به صورت دستی، اکولایزر را تنظیم کنید.

یکی دیگر از قابلیت های خوب و خاص این اپلیکیشن، امکان ایجاد فایل های مختلف است. به این صورت که شما با اضافه کردن هر موسیقی تازه به گوشی، می توانید درون این برنامه، به برترین شکل ممکن آن را دسته بندی کنید. برای مثال موسیقی هایی با گیتار، پیانو، گیتار کلاسیک، درام و… تا بدین ترتیب وقتی وارد اپلیکیشن می شوید، بدانید هرچیزی در چه جایی قرار گرفته است.

یکی از خوبی های این اپلیکیشن، وجود توسعه دهنده ای است که هر بار با پیروی از بازخورد کاربران، به صورت پیاپی Music Player را آپدیت می نماید. این یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از دانلود یک اپلیکیشن باید به آن توجه داشت چون این یعنی حتی اگر مسئله ای هم وجود داشته باشد، خیلی زود رفع خواهد شد.

علاوه بر تمام موارد یادشده، این اپلیکیشن قابلیت های بسیار خوب دیگری هم دارد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می شوند:

  • امکان تنظیم تم های مختلف
  • امکان تنظیم یک موسیقی به عنوان صدای زنگ گوشی به وسیله خود اپلیکیشن
  • امکان برش بخش خاصی از یک موسیقی و انتخاب آن به عنوان آهنگ زنگ گوشی
  • امکان جست و جوی اطلاعات یک موسیقی در وب

    امکان اشتراک گذاری مستقیم یک فایل

  • توقف موسیقی بعد از قطع اتصال هندزفری با گوشی
  • پشتیبانی از حالت شب
  • امکان تنظیم ساعت برای قطع پخش
  • امکان پنهان کردن یک قطعه یا پوشه
  • نمایش تصویر آلبوم در صفحه قفل
  • امکان پاک کردن کش آلبوم ها
  • حجم پایین و سرعت بالا
  • رابط کاربری ساده و به اصلاح یوزر فرندلی
  • و…

با توجه به تجربه شخصی، می توانم بگویم اگر پشتیبانی از نمایش متن موسیقی هم در این اپلیکیشن وجود داشت، سخت می شد رقیبی برای آن پیدا کرد. امیدواریم به مرور زمان این قابلیت هم به این اپلیکیشن اضافه گردد. جز این مورد، نقطه ضعف خاصی وجود ندارد که به آن اشاره کنم.

بنابراین اگر در پی یک اپلیکیشن پخش موسیقی خوب و ساده می گشت که در عین حال، قابلیت های مجذوب کنندهی هم داشته باشد، پیشنهاد می گردد به Music Player این شانس را بدهید که خود را به شما ثابت کند. (متأسفانه نسخه iOS این اپلیکیشن در دسترس قرار ندارد).

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2395

به "معرفی اپلیکیشن Music Player؛ موزیک پلیر حرفه ای با امکانات فراوان" امتیاز دهید

4 کاربر به "معرفی اپلیکیشن Music Player؛ موزیک پلیر حرفه ای با امکانات فراوان" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Music Player؛ موزیک پلیر حرفه ای با امکانات فراوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید