معرفی هتل شرایتون سوییتز کلگری ، 4 ستاره

به گزارش تفطن، هتل شرایتون سوییتز کلگری | Calgary Sheraton Suites Hotel

این هتل که در سال 1998 ساخته شده است، در کلگری و نزدیک به منطقه کسب و کار در این شهر واقع شده است. مرکز خرید CORE در 2 کیلومتری هتل واقع شده است. فرودگاه بین المللی کالگری نیز در 18 کیلومتری هتل شرایتون سوییتز کلگری واقع شده است. طبق آنالیز ها، این هتل یکی از محبوب ترین ها از نظر کاربران سایت های رزواسیون آنلاین می باشد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل شرایتون سوییتز کلگری را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل شرایتون سوییتز کلگری ، 4 ستاره

برای دریافت خدمات ویزای مولتی کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل شرایتون سوییتز کلگری

این هتل که دارای 323 اتاق در 15 طبقه می باشد، دارای امکاناتی از جمله امکانات برگزاری رویدادها و جلسات با 10 اتاق کنفرانس و 1100 متر فضای کنفرانس و همچنین امکانات و خدمات برگزاری عروسی می باشد. همچنین سایر امکانات و خدمات این هتل شامل خدمات تور و بلیط و پارکینگ نیز با پرداخت هزینه، ارائه صبحانه بدون هزینه اضافه در هر روز، دستگاه خودپرداز بانک در لابی، آسانسور و بالابر و دسترسی به روزنامه ها در لابی به صورت رایگان می باشد. کارکنان این هتل که به زبان های فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند، آماده خدمت هستند. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است و یک کافه که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات چک این سریع، امکانات ورزشی 24 ساعته، میز پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری 24 ساعته، صندوق امانات و انبار چمدان است، مجهز به اینترنت سیمی و وای فای رایگان، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل شرایتون سوییتز کلگری

امکانات و تجهیزات تفریحی در این هتل 4 ستاره شامل مبلمان در فضای باز، استخر داخل سالن (تمام سال)، جکوزی داغ، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی) و مرکز تناسب اندام می باشد. امکانات بعضی ار ورزش ها از جمله اسکی را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین می توانید در فضای آرام و دلنشین کافه هتل نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و از لحظات اقامت خود را در این هتل لذت ببرید.

رستوران هتل

رستوران فلوور اند ولف Flower & Wolf : این رستوران غذاهای مختلف و نوشیدنی های مختلف را ارائه می دهد. صبحانه، ناهار، شام، دسر و تنواع نوشیدنی را ارائه می دهد.

کافه فایون مک کولزFionn MacCools : در لابی هتل واقع شده و انواع مختلفی از نوشیدنی، خدمات ناهار و شام را ارائه می دهد.

امکانات اتاق های هتل

این هتل دارای سیستم گرمایش با امکان کنترل از راه دور، روزنامه های رایگان، میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، آشپزخانه، یخچال در صورت درخواست، ماکروویو در صورت درخواست، ملافه های تمیز و ضد آلرژی، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، قهوه و چای ساز، گاو صندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ و تلفن می باشد. اینترنت وای فای با هزینه اضافه در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • سوییت کویین ترادیشنال با دو تخت کویین: این اتاق ها 46 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کویین کلاب با دو تخت کویین: این اتاق ها 49 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ کورنر کلاب: این اتاق ها 49 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کینگ ترادیشنال: این اتاق ها 49 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کینگ کلاب: این اتاق ها 49 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کینگ دولوکس: این اتاق ها 46 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کویین دولوکس با دو تخت کویین: این اتاق ها 46 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • مرکز دادگاه کالگری: این مکان تا شما تنها 600 متر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 9 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 4 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 9 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • کنیسنگتون: 1 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که با اتوبوس 20 دقیقه ای و با تاکسی 8 دقیقه ای می رسید.
  • برج کلگری: برای رسیدن به این برج که حدودا 900 متر با شما فاصله دارد و با پای پیاده حدودا 18 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سفارت ایالات متحده آمریکا: 2 کیلو متر از شما دورتر است که با تاکسی 4 دقیقه ای و پیاده 18 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 14 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه ارتش کانادا: این موزه با شما 5 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 12 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 36 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • باغ وحش کالگری: 5 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که با اتوبوس 19 دقیقه ای و با تاکسی 8 دقیقه ای می رسید.
  • کلگری استامپد: 8 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 8 دقیقه ای و پیاده 38 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 18 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • فرودگاه بین المللی کالگری: این فرودگاه از شما 7 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 20 دقیقه ای و با اتوبوس 39 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل شرایتون سوییتز کلگری

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، البرتا T2P 5C2، کالگری، خیابان بارکلی پاراد جنوب غربی 255

255 Barclay Parade SW, Calgary, AB T2P 5C2, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 460

به "معرفی هتل شرایتون سوییتز کلگری ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل شرایتون سوییتز کلگری ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید