تور ارمنستان ارزان: معرفی هتل هرازدان ایروان ، 3 ستاره

به گزارش تفطن، هتل هرازدان ایروان | Hrazdan Hotel Yerevan

این هتل 3 ستاره در یکی از زیباترین محله های ایروان ارمنستان واقع شده که از هرج و مرج شهر فاصله خوبی دارد و البته این فاصله به معنی دوری از جاذبه ها نبوده و بسیاری از دیدنی ها پیاده در دسترس خواهند بود. هتل هرازدان ایروان، دارای باغی مجذوب کننده به همراه یک استخر روباز است و بعلاوه اتاق هایی با تمام امکانات رفاهی در اینجا مشاهده می شوند. در ادامه این متن همراه با خبرنگاران باشید تا تمام ویژگی های رفاهی و خدماتی هتل هرازدان ایروان Hrazdan Hotel Yerevan را به شما معرفی کنیم و فاصله این هتل تا جاذبه های شهر را مشاهده کنید.

تور ارمنستان ارزان: معرفی هتل هرازدان ایروان ، 3 ستاره

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

خدمات رفاهی هتل هرازدان ایروان

در این هتل، کارمندان میز پذیرش به صورت شبانه روزی کار می نمایند و تحویل اتاق ها بدون هرگونه معطلی انجام خواهد شد. دستگاه خودپرداز، انبار چمدان و تبدیل ارز، از امکانات این بخش هستند و علاوه بر آن خدمات تور و بلیط ارائه شده و یک راهنمای گردشگری در خدمت شما خواهد بود. سرویس های شست و شوی موجود در هتل شامل نظافت روزانه اتاق ها و واکس کفش به صورت رایگان و بعلاوه خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی که با هزینه مجزایی انجام خواهند شد.

اگر سفرتان به شهر ایروان کاری است، می توانید جلساتتان را در اتاق های کنفرانس همین هتل برگزار کنید و بعلاوه دستگاه ارسال فکس، دستگاه فتوکپی، کافی نت و مرکز برگزاری همایش از دیگر امکانات تجاری است. امکان اجاره ماشین از این هتل موجود است و استفاده از پارکینگ رایگان و بدون احتیاج به رزرو قبلی خواهد بود. هتل هرازدان، حمل و نقل به جاذبه ها و ترانسفر فرودگاهی را تقبل خواهد نمود که استفاده از آن ها هزینه جداگانه ای دارند. آسانسور، روزنامه و اینترنت رایگان از دیگر مواردی هستند که در اینجا می گردد نام برد.

کارمندان هتل به زبان های روسی، ایتالیایی، فارسی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل هرازدان ایروان

تفریحات هتل بیشتر مربوط به استخر روباز آن می شوند که بسیار دوست داشتنی و دلباز است. در کنار استخر تخت و جایگاه های مختلفی برای استفاده شما قرار داده شده و علاوه بر آن، چترهای آفتابگیر هم مشاهده می گردد. برای بچه ها استخر کم عمق وجود دارد و بعلاوه شبکه های پخش کارتون، آن ها را سرگرم خواهد نمود، البته زمین بازی نیز برای آن ها تهیه شده است.

در صورت تمایل می توانید از هتل دوچرخه ای اجاره نموده و در اطراف رکاب بزنید. رستوران هتل غذاهای ارمنی و اروپایی سرو می نماید و هتل علاوه بر آن، دارای یک کافه است.

امکانات اتاق های هتل

هتل هرازدان ایروان دارای اتاق هایی با تهویه مطبوع و هوای دلچسب است. دستگاه چای/قهوه ساز و یخچال کوچک در اتاق ها قرار داده شده و شما تجهیزات اتوی لباس نیز در اختیار دارید. سشوار و حوله از لوازم مورد احتیاج شما در سفر است که در اتاق ها دیده می گردد و بعلاوه در سرویس حمام لوازم بهداشتی کاربردی فراهم گشته است. گاوصندوق موجود به سایز لپ تاپ است که می توانید برای نگهداری لوازم با ارزشتان از آن استفاده کنید.

دیوار اتاق ها عایق صداست و سرویس خواب های بسیار راحتی برای استراحت شما قرار داده شده است. خدمات بیدار کردن مهمان در اتاق موجود است و کمد و چوب لباسی نیز وجود دارد. تماشای تلویزیون موجود که شبکه های جهانی پخش می نماید، در ساعات استراحت امکان پذیر خواهد بود و دیگر امکانات اتاق میز کار، تلفن، ساعت زنگدار و دمپایی است.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کامفورت: مساحت این اتاق ها 25 متر مربع است و دارای یک تخت دونفره کینگ هستند.
  • اتاق استاندارد: این اتاق ها، متراژ 35 متر مربعی دارند و می توانند یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت تک نفره داشته باشند.
  • سوئیت فامیلی: مساحت آن ها، 40 متر مربع است و دارای دو تخت دونفره کینگ و سوپر کینگ دارد.
  • سوئیت سنیور: این سوئیت ها 65 متر مربع مساحت دارند و در آن ها یک تخت دونفره کینگ و یک تخت دونفره سوپر کینگ قرار داده شده است.

فاصله هتل تا جاذبه های ایروان

  • ایستگاه متروی مارشال باغرامیان: این ایستگاه 800 متر از شما دورتر است که تاکسی 5 دقیقه ای شما را می رساند و پیاده بعد از 15 دقیقه خواهید رسید.
  • استادیوم هرازدان: تا این استادیوم حدودا 800 متر فاصله دارید که با تاکسی 4 دقیقه ای می رسید و پیاده روی تا آنجا 25 دقیقه طول می کشد.
  • مسجد آبی: تا این جاذبه 900 متر فاصله دارید که با تاکسی 5 دقیقه و پیاده 20 دقیقه طول می کشد.
  • موزه نسل کشی ارمنی ها: 1 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 10 دقیقه طول می کشد. با اینکه فاصله این جاذبه چندان زیاد نیست اما پیاده روی تا آنجا طولانی است و حدودا 50 دقیقه به طول خواهد انجامید.
  • تئاتر و اپرای ارمنستان: 1 کیلومتر مسافت آن را می توانید با تاکسی 10 دقیقه ای و پیاده 22 دقیقه ای طی کنید.
  • : 3 کیلومتر هم از اینجا فاصله دارید که پیاده 26 دقیقه و اگر تاکسی سوار شوید 8 دقیقه ای خواهید رسید.
  • موزه تاریخ ارمنستان: تا این موزه 1.3 کیلومتر فاصله دارید که با 10 دقیقه تاکسی سواری به آنجا خواهید رسید. اگر پیاده بروید حدودا 23 دقیقه بعد خواهید رسید.
  • ایروان: 3 کیلومتر تا شما فاصله دارد که با تاکسی 10 دقیقه و پیاده 30 دقیقه راه دارید.
  • موزه ماتناداران: 9 کیلومتر تا شما فاصله دارد که 35 دقیقه پیاده روی دارد و با تاکسی 15 دقیقه ای خواهید رسید.
  • کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر: مسافت 2 کیلومتری تا این کلیسا را با تاکسی 12 دقیقه ای طی خواهید کرد. اگر با مترو بروید 42 دقیقه و پیاده 38 دقیقه طول می کشد.
  • دانشگاه دولتی ایروان: تا شما 2.1 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی شما را 12 دقیقه ای می رساند و با مترو 45 دقیقه ای می رسید.
  • استادیوم جمهوریت وازگن سارگسیان: این استادیوم از شما 2.5 کیلومتر دورتر می باشد. با مترو 45 دقیقه و با تاکسی 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • ایستگاه قطار ایروان: 4 کیلومتر از ایستگاه دورتر هستید که برای رسیدن به آنجا با تاکسی 15 دقیقه و با مترو 36 دقیقه را باید در راه باشید.
  • باغ وحش ایروان: 1 کیلومتر تا این جاذبه فاصله دارید که با تاکسی 13 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دژ اربونی: 8 کیلومتر تا شما فاصله دارد که 23 دقیقه ای به وسیله تاکسی به آنجا می رسید.
  • : 4 کیلومتر مسافت هتل هرازدان ایروان تا فرودگاه را طی 26 دقیقه با تاکسی خواهید پیمود.

موقعیت هتل هرازدان ایروان

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید. پس از رزرو هتل در ایروان تازه می توانید برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشید.

آدرس هتل:

ایروان 0015، خیابان دزوراپی 72

Dzorapi Street 72, 0015 Yerevan, Armenia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2249

به "تور ارمنستان ارزان: معرفی هتل هرازدان ایروان ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: معرفی هتل هرازدان ایروان ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید