معرفی هتل 4 ستاره کانفورت سوت کلگری کانادا

به گزارش تفطن، این هتل که در سال 2000 ساخته شده است، در فاصله چند دقیقه ای از مرکز شهرو خانه سابق المپیک 1988 قرار گرفته است. هتل کانفورت سوت کلگری Calgary Comfort South Hotel در فاصله چند دقیقه ای از نمایشگاه کالگری و ایستگاه های استامپد، برج کلگری و مرکز کنفرانس تلوس واقع شده است. بسیاری از مراکز خرید، بوتیک ها، محله های مدرن و مغازه های تخصصی در فاصله بسیار نزدیک از این هتل یافت می شوند. بسیاری از موزه ها و ساختمان های تاریخی و فرهنگی کانادا به این هتل نزدیک است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل کانفورت سوت کلگری را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره کانفورت سوت کلگری کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل کانفورت سوت کلگری

این هتل دارای امکاناتی از قبیل امکانات برگزاری رویدادها و جلسات با فضای کنفرانس و 2 اتاق جلسه و همچنین امکانات و خدمات برگزاری عروسی می باشد. همچنین سایر امکانات و خدمات این هتل شامل خدمات تور و بلیط، ارائه رایگان صبحانه، آسانسور و بالابر و دسترسی به روزنامه ها در لابی به صورت رایگان در دسترس می باشد. کارکنان مهربان این هتل که به زبان های اردو، فرانسوی، هندی، فیلیپینی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند، آماده خدمت هستند. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند. در صورتی که احتیاج به خدمات خشکشویی داشتید اطلاع داشته باشید که این هتل دارای خدمات خشکشویی نیز می باشد، امکان استفاده از پارکینگ بدون هزینه اضافی، خدمات چک این سریع از دیگر خدمات این هتل است.

میز پذیرش نیز در تمام ساعات شبانه روز و مرکز تجاری که در 24 ساعت باز است از جمله خدمات شبانه روزی هتل است. صندوق امانات و انبار چمدان هم در این هتل در دسترس است. مجهز به اینترنت سیمی و وای فای که به بدون هزینه در بخش های مختلف از جمله لابی، رستوران و سایر قسمت ها سرویس ارائه می دهد و همچنین تلویزیون به مانند قهوه و چای در مناطق عمومی هتل در دسترس است. ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی در صورت احتیاج در اختیار شماست. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 11 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل کانفورت سوت کلگری

امکانات تفریحی در این هتل 4 ستاره شامل استخر آب گرم و سرپوشیده و مرکز تناسب اندام می باشد و همچنین می توانید در فضای دلنشین و آرام کافه هتل نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و از لحظات اقامت خود را در این هتل لذت ببرید. علاوه بر این، دارای یک رستوران می باشد و صبحانه بوفه ای از ساعت 6:30 تا 9:30 صبح سرو میگردد.

امکانات اتاق های هتل

این هتل که دارای 93 اتاق در 4 طبقه می باشد، همه اتاق ها مجهز به سیستم گرمایش با امکان کنترل از راه دور، میز مطالعه، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال، ماکروویو، روزنامه های رایگان، تماس های تلفنی محلی رایگان، ملافه های تمیز و ضد آلرژی، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، قهوه و چای ساز و تلفن می باشد. اینترنت سیمی و وای فای بدون هزینه اضافه در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل کانفورت سوت کلگری

  • سوییت کینگ: این اتاق ها 34 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند. کشیدن سیگار در این سوییت ها مجاز نمی باشد.
  • اتاق کینگ: این اتاق ها 28 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند. کشیدن سیگار در این سوییت ها مجاز نمی باشد.
  • اتاق کویین با دو تخت کویین: این اتاق ها 30 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند. کشیدن سیگار در این سوییت ها مجاز نمی باشد.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • مرکز دادگاه کالگری: این مکان تا شما تنها 4 کیلومتر فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید معمولا 9 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با اتوبوس بروید 25 دقیقه طول می کشد.
  • کنیسنگتون: 7 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که با اتوبوس 34 دقیقه ای و با تاکسی 11 دقیقه ای می رسید.
  • برج کلگری: برای رسیدن به این برج که حدودا 6 کیلومتر با شما فاصله دارد و با تاکسی حدودا 6 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سفارت ایالات متحده آمریکا: 8 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 8 دقیقه ای و پیاده 50 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم 17 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه ارتش کانادا: این موزه با شما 5 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 12 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 45 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • باغ وحش کالگری: 4 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که با اتوبوس 31 دقیقه ای و با تاکسی 12 دقیقه ای می رسید.
  • کراس آیرون میلز: 21 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 21 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 74 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • کلگری استامپد: 3 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 4 دقیقه ای و پیاده 41 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 14 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • فرودگاه بین المللی کالگری: این فرودگاه از شما 8 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 23 دقیقه ای و با اتوبوس 69 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل کانفورت سوت کلگری

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، البرتا T2G 0A6، کالگری، خیابان مکلئود تریل جنوب غربی 4611

4611 Macleod Trail SW, Calgary, AB T2G 0A6, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 364

به "معرفی هتل 4 ستاره کانفورت سوت کلگری کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل 4 ستاره کانفورت سوت کلگری کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره کانفورت سوت کلگری کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید