معرفی کشور تایلند

به گزارش تفطن، کشور تایلند با سواحلی زیبا و رویایی، جنگل‌های باشکوه انبوه، غواصی، غذاهای بی‌نظیر  و در کل سفر ارزان در لیست سفر بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. گشت و گذار در تایلند بسیار ساده بوده و پیاده می‌توان به جاذبه‌های بسیاری را تجربه کرد.

معرفی کشور تایلند

غذا در تایلند

غذا در تایلند واقعا ارزان بوده و میانگین قیمت غذا در این کشور چیزی در حدود 20 بات است. برای هر وعده غذایی در کشور تایلند باید به طور میانگین هر وعده 20 تا 50 بات هزینه نمایید. اگر می‌خواهید غذاهای محلی نیز بخورید برای هر روز باید 120 تا 170 بات هزینه کنید. غذاهای غربی نیز از 170  تا 340 بات تایلند هزینه دارد. یسائو سوشی و کاتالانا تپس در بانکوک، ام گانش ایندیان در کوفانگان و دادا کافه در چیانگ مای از محبوبترین رستوران‌های تایلند هستند.

حمل و نقل در تایلند

مانند هر چیز دیگری حمل و نقل نیز در تایلند ارزان می‌باشد. اتوبوس‌های شهری نیز در حدود 8 بات هزینه دارند. برای سوار شدن بر مترو نیز باید چیزی در حدود 15 تا 50 بات هزینه نمایید. برای هر سفر با تاکسی‌ نیز باید بین 60 تا 100 بات هزینه کنید. توک‌توک‌ها گران‌تر از تاکسی‌ها هستند و بین 100 تا 235 بات تایلند هزینه دارند. قطارهای بین شهری نیز ارزان هستند، قطارهای روزانه حدود 235 بات و قطارهای شبانه 575 بات هزینه دارند. قایق‌های حمل مسافر به جزایر هم بین 235 تا 475 بات هزینه دارد.

هزینه اقامت در تایلند

تایلند کشوری ارزان برای سفر بوده و جاذبه‎های فراوانی برای بازدید دارد. مناطق شمالی شهر بانکوک یا جزایر آن نسبت به دیگر جاهای آن ارزان‌تر هستند. می‌توانید اقامتگاه‌هایی را در این شهر با هزینه  235 بات تایلند برای هر شب در مناطق شهری و 135 بات تایلند برای هر شب در مناطق بیرون شهر پیدا کنید. برای اقامت در یک اتاق بهتر با تهویه مطبوع یا اقامت در جزایر باید برای هر شب 575 بات تایلند پرداخت نمایید. خانه‌های زیبای ییلاقی را نیز با همین هزینه می‌توان اجاره نمود. قیمت هتل‌ در تور تایلند لحظه آخری از 1350 بات تایلند آغاز می‌گردد. برای اقامت در هتل‌های ساحلی نیز برای هر شب در حدود 1650 بات باید هزینه نمایید.

در لیست زیر می‌توانید با راه‌حل‌هایی برای کاهش هزینه سفر خودبه کشور تایلند آشنا شوید:

به جزایر گرمسیری تایلند بروید

تایلند جزایر بسیاری دارد. تعدادی از آن‌ها پیشرفت زیادی داشته‌اند که باعث شده است که پرگردشگرتر باشند. اما تعدادی از جزایر تایلند گرمسیری هستند و اقامتگاه ییلاقی دارند. کوسامت، کوتاروآتو، کولانتا، کوچانگ، کوتاو، کوجوم، جزایر سیمیلیان و کو ساموی از بهترین جزایر تایلند برای بازدید هستند.

بازدید از اماکن کمتر شناخته شده کشور تایلند

اگر می‌خواهید با فرهنگ مردم کشور تایلند و زندگی واقعی انها آشنا شوید باید به بازدید شهرهایی از این کشور بروید که جاذبه‌های کمتر شناخته‌ای دارند و کمتر توسعه پیدا کرده‌اند. ایسان نامی می‌باشد که به مناطق شمال شرقی تایلند اطلاق می‌گردد که مناطقی روستایی زیبایی هستند. این مناطق مزارع کوچکی دارند و به طبع توریستهای کمتری نیز به چشم می‌بینند.

به جنگل ها بروید

جنگل‌های بسیاری در شمال تایلند قرار گرفته‌اند. برای تجربه یک ماجراجویی مهیج و متفاوت به شما توصیه می‌کنیم با چیانگ مای و چیانگ رای بروید.

انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 61

به "معرفی کشور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید