موتورولا Frontier با دوربین 200 مگاپیکسلی و ماژول عجیب در راه است

به گزارش تفطن، به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی موتورولا Frontier در سراسر اینترنت منتشر شده که نشان می دهد این گوشی نه تنها از یک دوربین با سنسوری 200 مگاپیکسلی بلکه از یک ماژول دوربین عجیب هم بهره می برد.

موتورولا Frontier با دوربین 200 مگاپیکسلی و ماژول عجیب در راه است

موتورولا Frontier یکی از گوشی های تازه سال 2022 است که تا به امروز خبرهای کمی در رابطه با آن شنیده ایم اما خبرهای منتشر شده بسیار جالب هستند. اولین بار وب سایت TechnikNews بود که جزئیاتی را در رابطه با موتورولا Frontier منتشر کرد و مدعی شد این محصول به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. حال وب سایت آلمانی و معتبر WinFuture بار دیگر خبری در رابطه با این گوشی منتشر کرد که نه تنها خبرهای گذشته را تأیید می کند بلکه حتی تصویری را هم از این محصول شامل می شود که به لطف آن توانستیم ایده ای از شکل ظاهری کننده تازه شرکت داشته باشیم.

طبق تصویر منتشر شد از وب سایت WinFuture، موتورولا Frontier از لحاظ شکل نمایشگر هیچ تفاوتی با گوشی های پرچم دار امروزی ندارد. یک نمایشگر خمیده در اطراف با حفره ای کوچک در مرکز-بالای نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی. آنچه در رابطه با این گوشی عجیب است همه به پنل پشتی خلاصه می شود. پنل پشتی این گوشی هم مانند نمایشگر در طرفین خمیده است که ظاهری منحصر بفرد و جالب به آن می دهد. همچنین روی این پنل یک ماژول دوربین عجیب هم تعبیه شده که میزبان سه دوربین است.

نکته عجیب اما اینجاست که طبق این رندر، به نظر می رسد بخشی از ماژول دوربین روی خمیدگی پنل پشتی قرار گرفته است که امیدواریم یک اشتباه در طراحی باشد و ماژول دوربین در محصول نهایی کاملا روی همان پنل قرار داشته باشد. این روزها شرکت هایی نظیر وان پلاس و سامسونگ تصمیم گرفتند ماژول دوربین بزرگ پرچم دارهایشان را با فریم کناری ادغام کنند اما در بین این دو شرکت، سامسونگ پیروز شد زیباتر این کار را انجام دهد (هرچند سری وان پلاس 10 پرو رسما راهی بازار نشده اند). چرا که تمام ماژول دوربین بکار رفته در گلکسی S22 اولترا در بخش بالا و کنار فریم قرار گرفت اما ماژول دوربین موتورولا Frontier یا وان پلاس 10 فقط می تواند از کناره، کاملا در فریم قرار بگیرد ولی از بالا با فریم فاصله دارد و همین باعث می شود ایده ادغام با فریم با قرارگیری روی خمیدگی خیلی جالب به نظر نرسد.

مشخصات فنی موتورولا Frontier

طبق گفته های WinFuture که تعداد زیادی از گفته های قبلی را تأیید کرد، این گوشی با تراشه SM8475 به عنوان قلب تپنده خود راهی بازار می شود که همان اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس است. این تراشه هنوز رونمایی نشده اما گفته می شود از طریق TSMC ساخته خواهد شد. بنابراین می توانیم به توانایی های زیاد آن امیدوار باشیم. در کنار این تراشه اما از 8/12 گیگابایت حافظه رم هم استفاده خواهد شد تا کننده موتورولا یک پرچم دار قدرتمند باشد. از جمله سایر قابلیت های این گوشی می توان به نمایشگر 6.67 اینچی با پنلی از جنس OLED و رفرش ریت 144 هرتز و وضوح تصویر +FHD، شارژر 125 واتی سیمی و 50 واتی بیسیم و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی اشاره کرد.

WinFuture همچنین مشخصات دوربین 200 مگاپیکسلی را هم تایید و گفت این گوشی واقعا به چنین سنسوری به عنوان سنسور اصلی خود مجهز می شود که از لرزشگیر اپتیکال هم پشتیبانی می کند و در کنار آن یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی را هم شاهد خواهیم بود. اما این تمام ماجرا نیست چرا که یک دوربین تله فوتو با سنسوری به بزرگی 12 مگاپیکسل و قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال هم در این گوشی حضور خواهد داشت تا مجموعه عکاسی و فیلم برداری کامل و خوبی را ببینیم اما امیدواریم توان دوربین تله فوتو بیشتر از زوم فقط 2 برابری باشد.

سایر قابلیت های این گوشی را باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، 128/256 گیگابایت حافظه رم، بلندگوهای استریو، حسگر اثرانگشت درون صفحه و چینش سه گانه میکروفون ها تشکیل می دهد. این گوشی به احتمال بسیار فراوان در ماه جولای سال 2022 در دسترس قرار خواهد گرفت. (تیر - مرداد 1401).

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2300

به "موتورولا Frontier با دوربین 200 مگاپیکسلی و ماژول عجیب در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا Frontier با دوربین 200 مگاپیکسلی و ماژول عجیب در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید