نکونام: دوست داشتم کاری را که سال جاری با فولاد آغاز کردم، خوب تمام کنم، استقلال همواره استقلال است

به گزارش تفطن، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره رد پیشنهاد استقلالی ها مطالبی را بیان نمود.

نکونام: دوست داشتم کاری را که سال جاری با فولاد آغاز کردم، خوب تمام کنم، استقلال همواره استقلال است

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام پیش از ملاقات تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال گفت: می دانیم فردا بازی سخت و سنگینی داریم که باید مثل همه بازی ها کوشش کنیم تا پیروز باشیم. نکته ای که برای ما اهمیت دارد، این است که تمرکز کافی برای بازی داشته باشیم. استقلال تیم خوب و پرمهره ای است و بازیکنان این تیم قابلیت فنی بالایی دارند. یادمان باشد که استقلال همواره استقلال است. تیم های عظیم همواره عظیم هستند و تیمی که مدعی قهرمانی است کار را برای ما سخت می نماید. باید بازی را خوب و با تمرکز آغاز کنیم تا به پیروزیت برسیم.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال درباره پیشنهاد این باشگاه به او برای قبول راهنمایی آبی پوشان، گفت: ابتدا از آقای آذری تشکر می کنم، چون ایشان برای تیم، باشگاه فولاد و مردم خوزستان خیلی زحمت می کشد. دلگرمی ما مردم خوزستان، طرفداران و آقای آذری و مدیریت و هیئت مدیره شرکت فولاد است که واقعاً حمایت خوبی دارند. با توجه به پیشنهادی که از باشگاه استقلال داشتم تصمیم گرفتم، اینجا بمانم. دوست داشتم کاری را که با فولاد آغاز کردم، سال جاری خوب تمام کنم تا ببینیم در سال های آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: ابتدای فصل باشگاه استقلال و چند تیم دیگر به من پیشنهاد دادند، ولی من با قلب و با منطقم تصمیم گرفتم در فولاد بمانم و برای طرفداران و مردم خوزستان کوشش کنیم تا فولاد را به پیروزیت برسانیم. باز هم می گویم کار کردن در فولاد خوزستان باعث خوشحالی من، همکارانم و همه بازیکنان است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نکونام درباره زمان بندی مسابقات لیگ برتر با توجه به مصاف فولاد با العین در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، توضیح داد: ما تنها نماینده ایران در پلی آف هستیم و این سهمیه برای فوتبال کشور مهم است. اینکه ما بخواهیم بیست وهفتم اسفند و دوازدهم فروردین بازی کنیم و هجدهم نیز در پلی آف بازی کنیم کار را سخت می نماید. با این شرایط کار برای تیم ما سخت می گردد و بازی آخر ما نیز پیش از پلی آف بیرون از خانه خواهد بود. این شرایط کار را ما سخت می نماید و خواهش می کنیم یک مقدار شرایط تیم ما را در نظر بگیرند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی فولاد اشاره نمود: تیم ها یارگیری می نمایند و حتی در نیم فصل بازیکنانی را که قرارداد دارند، پول می دهند و جذب می نمایند، ولی هنوز برای ما اتفاق خاصی رخ نداده و پنجره مان بسته است و نمی توانیم بازیکن بگیرم. امیدوارم در این جنگ نابرابری که مخصوصاً در لیگ قهرمانان داریم سربلند خارج شویم. العین هفت بازیکن خارجی دارد و باز هم دنبال بازیکن خارجی هستند که به جای یکی از بازیکنان مصدوم شان جذب نمایند. ما در لیگ داخلی هم قطعاً با کمبود بازیکن رو به رو می شویم. در بازی های مهمی مثل بازی با تراکتور، استقلال، سپاهان، گل گهر و پرسپولیس که حریف مان مدعی قهرمانی هستند، کار برای ما سخت می گردد. تیم ها در ابتدای فصل 10 بازیکن گرفتند و در نیم فصل نیز تا الان سه بازیکن گرفته اند. با این حال به مردم خوزستان و طرفداران قول می دهیم کوشش کنیم تا کمبود ها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1814

به "نکونام: دوست داشتم کاری را که سال جاری با فولاد آغاز کردم، خوب تمام کنم، استقلال همواره استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: دوست داشتم کاری را که سال جاری با فولاد آغاز کردم، خوب تمام کنم، استقلال همواره استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید