معرفی هتل رویال کلیف بیچ پاتایا

به گزارش تفطن، هتل رویال کلیف پاتایا (Roya cliff Beach Pattaya)، یکی از لوکس‌ترین هتل‌هایی است که در تور پاتایا در ان اقامت کنید. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل 5 ستاره آشنا خواهیم کرد.

معرفی هتل رویال کلیف بیچ پاتایا

هتل رویال کلیف بیچ پاتایا یکی از برترین هتل‎های 5 ستاره پاتایا برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. این هتل دارای اتاق‌هایی با منظره رو به کوه یا دریا ، چندین استخر روباز به همراه کافی تریا و رستوران‌های متعدد در فضایی لوکس و رویایی و خدماتی عالی است. از ویژگی‌های بارز هتل رویال کلیف طراحی مدرن به سبک تایلندی می‌باشد که احساس راحتی و نشاط را به شما خواهد داد. این هتل دارای ساحل اختصاصی به نام  ساحل رویال کلیف می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این هتل برای اقامت در تور پاتایا، کارمندان حرفه‌ای آن است.

هتل رویال کلیف بیچ پاتایا ، در مرکز شهر پاتایا و در کنار ساحل قرار گرفته است و دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید پاتایا و جاهای دیدنی پاتایا دارد. در اطراف این هتل کافه تریا ها و رستوران های متعددی قرار دارند که میتوانید به راحتی دسترسی داشته باشید و از صرف غذا در آنها لذت ببرید.

 هتل رویال کلیف بیچ تنها اقامتگاهی می‌باشد که دارای دو ساحل خصوصی می‌باشد و تنها میهمانان هتل مجاز به استفاده از این سواحل هستند. این هتل را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های تور پاتایا در نظر گرفت.

7 استخر سرباز، سونا، اتاق بخار، سالنهای  ماساژ، مرکز  مراقبت از پوست، کافه تریا، رستوران های متعدد، زمین های تنیس، سالن زیبایی، سالن بازی، سالن بدنسازی، اتاق ویژه بازی اسکواش، سالن بیلیارد، ساحل اختصاصی و اینترنت پر سرعت رایگان از امکانات و خدماتی هستند که این هتل در اختیار گردشگگران تور پاتایا قرار می‌دهد.

انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 113

به "معرفی هتل رویال کلیف بیچ پاتایا" امتیاز دهید

7 کاربر به "معرفی هتل رویال کلیف بیچ پاتایا" امتیاز داده اند | 4.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل رویال کلیف بیچ پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید