امکانات هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا

به گزارش تفطن، هتل سنتارا گرند میراژ (Centara Grand Mirage Beach Resort)، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر پاتایا در کشور تایلند می‌باشد که بسیار دیدنی و جذاب است. این هتل موقعیت و امکانات خوبی داشته که در این مقاله بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

امکانات هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا

هتل سنتارا گرند میراژ در نزدیکی جاذبه‌هایی همچون تیفانی شو، گالری هنر در بهشت، پناهگاه حقیقت و مرکز خرید سنترال سنتر قرار گرفته است و خیابان معروف واکینگ استریت که مملو از سرگرمی های شبانه است حدود 4 کیلومتر دورتر از آن قرار گرفته است. مینی سیام چیزی حدود 2.5 کیلومتر از سنتارا گرند میراژ پاتایا فاصله دارد.

این هتل در شهر پاتایا در مجموع 555 اتاق داشته که اندازه‌های مختلفی دارند و در هر یک از آن‌ها امکاناتی همچون تهویه مطبوع، سرویس چای و قهوه، تنپوش، دمپائی، پرده خاموشی، لوازم بهداشتی، سشوار، حمام اختصاصی، میز کار، دسترسی به اینترنت وای فای، بطری آب، یخچال و گاوصندوق به چشم می‌خورند. 

غواصی و قایقرانی بهره ببرند. استخر روباز، استخر کودکان، زمین تنیس، بیلیارد، مرکز اسپا، خدمات ماساژ، جکوزی، مرکز تناسب اندام و تنیس روی میز از امکانات تفریحی است که این هتل مشهور در اختیار مسافران تور پاتایا می‌گذارد.

. پارکینگ، صرافی، لاندری، خشکشوئی، شاتل فرودگاه، تهویه مطبوع، اتاق های خانوادگی، سرویس شاتل، آسانسور، اتاق های عاری از سیگار، روم سرویس، خدمات دربان، صندوق امانات در پذیرش، انبار چمدان، فروشگاه، سالن زیبائی و منطقه مخصوص کشیدن سیگار از امکانات و خدمات این هتل 5 ستاره در شهر ساحلی پاتایا به شمار می‌روند.

به منظور پیشبرد اهداف مسافران تجاری امکانات برگزاری جلسه و سمینار با کلیه تجهیزات مدرن و پیشرفته مهیا شده و مهمانان برای جشن های خود می‌توانند از سالن‌های موجود در هتل استفاده نمایند. برای خانواده‌هایی که با فرزندان خود به پاتایا سفر نموده‌اند خدمات نگهداری از کودک ارائه شده و کلاب کودکان نیز با امکانات تفریحی در دسترس می‌باشد.

انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 94

به "امکانات هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا" امتیاز دهید

3 کاربر به "امکانات هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید