هتل قصر بسطام شاهرود؛دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری، عکس

به گزارش تفطن، هتل قصر بسطام هتلی4 ستاره است که در جاده شاهرود ساخته شده است. هتل قصر بسطام شاهرود واقع در 6 کیلومتری شمال شرقی شهر شاهرود در شهریور ماه سال 1396 برای خدمت رسانی به مسافران عزیز افتتاح شد.

هتل قصر بسطام شاهرود؛دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری، عکس

هتل قصر بسطام شاهرود با 7 طبقه بنا و 40 باب اتاق و سوئیت از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. و اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شاهرود و اقامت در این شهر را دارید بد نیست هتل قصر را به عنوان یکی از گزینه های اقامتی در نظر داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل

هتل قصر بسطام شاهرود دارای اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سودیت معمولی برای دو نفر و سوئیت رویال برای چها نفر می باشد.امکانات موجود در اتاق های هتل قصر بسطام شاهرود شامل: روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، چای ساز، آب رایگان، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق ، تلویزیون در اتاق،آشپزخانه، سیستم گرمایش و سرمایش می شوند.

امکانات و خدمات هتل

رستوران و کافی شاپ فضای باز، سفره خانه، فست فود آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، مرکز خرید، تاکسی سرویس،اتاق چمدان،تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ، آتلیه، کافی نت، فضای سبز، خدمات باربری، خودپرداز، لاندری (خشکشویی)، ترانسفر رفت با هزینه،خدمات برای معلولین و سالن بیلیارد نمونه هایی از این امکانات هستند. نکته جالب اینکه شما می توانید به آتلیه هتل قصر بسطام شاهرود بروید و عکس های یادگاری با لباس های محلی بگیرید.

موقعیت هتل

مزیت اقامت در هتل قصر بسطام شاهرود این است که هم به جا های دیدنی شاهرود و هم به جاذبه های بسطام دسترسی دارید و می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و از دو شهر دیدن کنید. بیشتر دیدنی های بسطام در نزدیکی هم قرار گرفته اند؛ برای مثال آرامگاه بایزید بسطامی، مسجد جامع بسطام، مدرسه شاهرخیه و برج کاشانه در دوقدمی هم هستند و شما با ماشین 10 دقیقه ای از هتل قصر بسطام به این جاذبه ها می رسید.

موزه مردم شناسی و خانه یغمایی ها هم با ماشین حدود 20 دقیقه با این هتل فاصله دارند. هتل قصر بسطام با امکانات رفاهی مناسب و دسترسی خوبش اقامت خوشی را برای مسافران رقم می زند.

قوانین هتل

ساعت تحویل دادن اتاق ها در هتل بسطام شاهرود: 14 و ساعت تحویل دریافت اتاق ها: 12 می باشد. اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد شد. لازم با ذکر است که پذیرش خانم های تنها امکان پذیر نمی باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می باشد. بد نیست بدانید که هزینه برای اقامت بچه ها زیر 2 سال رایگان و 2 تا 6 سال نیم بها محاسبه می شود.

فاصله هتل قصر بسطام شاهرود با اماکن مهم و جاذبه های گردشگری شهر

فاصله تا مسجد بایزید بسطام: 3 دقیقه با ماشین و 9 دقیقه پیاده

فاصله تا کلانتری 11: 9 دقیقه با ماشین

فاصله تا بیمارستان امام حسین: 12 دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه شاهرود: 25 دقیقه با ماشین

فاصله تا ایستگاه راه آهن شاهرود: 25 دقیقه با ماشین

فاصله تا ترمینال مسافربری شاهرود: 28 دقیقه با ماشین

فاصله تا جنگل ابر: 57 دقیقه با ماشین

فاصله تا تنگه داستان : 1 ساعت و 1 دقیقه با ماشین

فاصله تا جنگل کبودوال : 1 ساعت و 40 دقیقه با ماشین

منبع: گردشبان
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1824

به "هتل قصر بسطام شاهرود؛دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل قصر بسطام شاهرود؛دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید