هتل پنج ستاره سون سیز سی لایت الیت؛ اقامتی فوق لاکچری در کوش آداسی، تصاویر

به گزارش تفطن، هتل پنج ستاره سون سیز سی لایت الیت در 6 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است.

هتل پنج ستاره سون سیز سی لایت الیت؛ اقامتی فوق لاکچری در کوش آداسی، تصاویر

این هتل دارای 120 متر خط ساحلی با معماری منحصر بفرد بوده و در میان توریست های این منطقه طرفداران زیادی دارد، به طوری که سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا با خرید بلیط هواپیما راهی این منطقه می شوند و با امکانات رفاهی بی نظیر این هتل اقامتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه می کنند.

همچنین این هتل به دلیل موقعیت مکانی عالی و مجاورت با دریا دسترسی آسانی به منطقه ها تاریخی، دیدنی و مراکز خرید دارد. فاصله هتل Seven Seas Sealight Elite Hotel Kusadasi تا فرودگاه مندرس ادنان ازمیر حدودا 75 کیلومتر است که دسترسی به آن از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است.

امکانات عمومی هتل سون سیز سی لایت الیت کوش آداسی

پرسنل مجرب و خوش برخورد این هتل در بخش پذیرش به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران هستند، لازم به ذکر است که همه پرسنل هتل سون سیز سی لایت الیت به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل امکان پذیر است.

چندین فروشگاه در لابی هتل وجود دارند که مسافران با خیال راحت می توانند سوغاتی های خود را از این فروشگاه ها تهیه کنند. در لابی هتل Seven Seas Sealight Elite Hotel Kusadasi امکاناتی نظیر خدمات تور و بلیط گردشگری، تبدیل ارز و اتاق چمدان وجود دارند. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، محلی به نام پارکینگ به صورت رایگان در نظر گرفته شده است. امکانات رفاهی مخصوصی برای افراد با مسائل جسمانی فراهم شده است.

توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه شده است. خدماتی نظیر مراقبت از نوزاد در این هتل وجود دارد که در صورت نیاز با پرداخت هزینه مربوطه می توانید کودکتان را به مسئولین مربوطه بسپارید. خدمات دیگری نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو هم شامل هزینه جداگانه است. میهمانان این هتل می توانند با کرایه دوچرخه به گشت و گذار در محیط اطراف بروند.

امکانات سرگرمیی هتل

هتل دارای زمین بازی و باغ بی نظیری است که لحظات خوشی را برای میهمانان رقم می زند. از جمله سرگرمیات این هتل عبارتند از استخر سرپوشیده و استخر روباز مناسب برای تمامی رده های سنی، سرسره آبی و بار کنار استخر با انواع نوشیدنی های تازه، تراس آفتاب، چترها و صندلی های آفتاب گیری. همچنین در هتل سون سیز سی لایت الیت امکانات چندین ورزش مانند تنیس و والیبال ساحلی امکان پذیر هستند.

برخی از ورزش های دیگر مانند قایق رانی و ورزشهای هوازی و غواصی در داخل استخر هم در هتل Seven Seas Sealight Elite Hotel Kusadasi وجود دارند. در فضای داخلی هتل هم امکانات ورزشی و سرگرمیی مانند سالن بدنسازی، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت، یوگا، ایروبیک ارائه می شوند. مرکز سلامتی این هتل شامل سونا، حمام بخار، ماساژ درمانی، اسپا و سالن زیبایی پوست و مو هستند. فعالیت های سرگرمیی دیگری مانند برنامه های سرگرمی، کلوپ سرگرمیی بچه ها، موسیقی زنده هم در این هتل دایر شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

در این هتل 392 اتاق وجود دارد که همگی دارای فضای نشیمن و سیستم تهویه مطبوع هوا و بالکن با چشم انداز بی نظیری از دریا هستند. گاوصندوق، مینی بار، یخچال، چای ساز و قهوه ساز، تلفن مستقیم، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای و در اتاق های این هتل فراهم شده اند تا تعطیلاتی راحت و به یاد ماندنی داشته باشید. حمام های موجود در اتاق های هتل Seven Seas Sealight Elite Hotel Kusadasi هم مجهز به دوش، وان، جکوزی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار هستند.

رستوران هتل

هتل سون سیز سی لایت الیت دارای رستوران بوده و انواع غذاهای خوشمزه در همه وعده ها ارائه می شود. وعده های غذایی ویژه برای گیاهخواران هم در این هتل دایر است و علاوه بر وعده های غذایی اصلی می توانید از میان وعده با انواع نوشیدنی ها بهره مند شوید.

فاصله هتل سون سیز سی لایت الیت کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا کاروانسرای کوش آداسی: 4.8 کیلومتر

فاصله تا قلعه کوش آداسی: 4.9 کیلومتر

فاصله تا جزیره کبوتر: 4.9 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی آدالند: 12.4 کیلومتر

فاصله تا شهر باستانی افه سوس: 23.5 کیلومتر

فاصله تا خانه مریم مقدس: 29.9 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2019

به "هتل پنج ستاره سون سیز سی لایت الیت؛ اقامتی فوق لاکچری در کوش آداسی، تصاویر" امتیاز دهید

5 کاربر به "هتل پنج ستاره سون سیز سی لایت الیت؛ اقامتی فوق لاکچری در کوش آداسی، تصاویر" امتیاز داده اند | 4.2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پنج ستاره سون سیز سی لایت الیت؛ اقامتی فوق لاکچری در کوش آداسی، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید