بهترین سواحل تایلند

به گزارش تفطن، زیباترین سواحل جهان را می‌توانید در کشور تایلند مشاهده نمایید. هتل‌های ساحلی یکی از بهترین مکان‌هایی هستند که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید. با اقامت در این هتل‌ها در نزدیکی بهترین جاذبه‌های سواحل این کشور در تور تایلند هستید.

بهترین سواحل تایلند

اقامت در مهمان خانه ساحل آفتاب (Sun Beach Guesthouse) تور تایلند

این اقامتگاه در ساحل آو مانائو (Ao Manao) قرار گرفته است که یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری تور تایلند به شمار می‌رود و تنها 2 کیلومتر با شهر فاصله دارد. یک ساحل جادویی پر از شن و ماسه‌های ریز و درختان بلند قامت که در کنار آب های آرام استقرار پیدا کرده‌اند، پذیرای شما هستند. در خلیج مانائو شما باید پاسپورت خود را نشان بدهید. البته این موضوع نباید شما را ناراحت کند چراکه می توانید با اطمینان خاطر در آن به رفت و آمد بپردازید.

اقامت در مانگرو، کوه چانگ (The Mangrove, Koh Chang) در تور تایلند

در گوشه ای از ساحل شرقی خلیج، پارک ملی کوه چانگ (Koh Chang national marine park) واقع شده که در آن 50 جزیره یا بیشتر در محدوده ای به مساحت 650 کیلومتر مربع قرار گرفته است. در مرکز این منطقه جزیره کوه چانگ با 700 متر ارتفاع، جنگل های انبوه و سرسبز و سواحل بدیع در امتداد سواحل غربی اسکان یافته است. در میان این جزایر خلیج بایلان (Bailan Bay) وجود دارد، جایی که شما می توانید خانه های ییلاقی زیبایی را در میان جنگل های مشرف به دریا پیدا کنید. همه چیز در این خانه های ییلاقی طبیعی می‌باشد.

اقامت در اون لی بانگالو، که جوم (OonLee Bungalows, Koh Jum) در تور تایلند

بیشتر گردشگران تور تایلند در کرابی، قطب ساحلی دریای آندمان، در مناطق شلوغ و پر سرو صدایی نظیر جزیره فی فی یا آو نانگ (Ao Nang) مستقر می شوند و شاید هرگز اسمی از جزیره Koh Jum که در نزدیکی شان قرار دارد نشنیده باشند. اما کسانی که به Koh Jum سفر می کنند به خاطر طبیعت سرسبز و خشن، این جزیره ی خواب آلود که هنوز بکر و دست نخورده باقی مانده است بسیار سپاسگذار هستند.

انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 116

به "بهترین سواحل تایلند" امتیاز دهید

2 کاربر به "بهترین سواحل تایلند" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سواحل تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید