آشنایی با هتل گلدن بیچ پاتایا (Golden Beach Hotel)

به گزارش تفطن، اگر برای تفریح و تعطیلات پاتایا را انتخاب کرده اید و به دنبال مقرون به صرفه تر شدن سفرتان هم هستید، هتل 3 ستاره گلدن بیچ پاتایا (Golden Beach Hotel) انتخاب مناسبی میباشد، زیرا به نسبت امکانات مناسبی که دارد، قیمت مناسبی را ارائه میدهد.

آشنایی با هتل گلدن بیچ پاتایا (Golden Beach Hotel)

این هتل 3 ستاره، تنها 6 دقیقه تا ساحل پاتایا پیاده روی دارد. هتل گلدن بیچ پاتایا (Golden Beach Hotel) در حدود 300 متر از ساحل پاتایا فاصله داشته و به نسبت امکانات عالی و اقامتی خوبی که ارائه می دهد قیمت بسیار پایینی پیشنهاد می دهد. این هتل، در نزدیکی مراکز خریدی مانند مرکز خرید جشنواره مرکزی واقع شده است. در ادامه خدمات رفاهی، تفریحی و فاصله هتل تا دیدنی های مطرح تور پاتایا را با جزئیات عنوان می کنیم.

خدمات رفاهی هتل گلدن بیچ پاتایا

دسترسی به پارکینگ در محل خود هتل، رایگان در اختیارتان است. کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می کنند. ورود به هتل گلدن بیچ پاتایا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما خواهد بود.

ورود حیوانات به این هتل ممنوع بوده و نمی توانید حیوانات خانگی خود را به این هتل بیاورید. از خدمات نظافتی هتل می توان به خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی اشاره کرد که هزینه اضافی برایتان در بر خواهد داشت.

در حالی که انبار چمدان و صندوق امانات و وجود آسانسور، اینترنت وای فای رایگان در فضای عمومی هتل هم در دسترس شما قرار گرفته است. فضاهایی به افراد سیگاری در هتل در نظر گرفته شده است. آرایشگاه هتل محل محبوب اکثر مسافران تور پاتایا است و از مغازه های خرید سوغاتی هم می توانید هر آنچه که دوست دارید بخرید.

امکانات تفریحی هتل گلدن بیچ پاتایا

تراس آفتابگیر مکان مناسبی برای استراحت روزانه شماست که در کنار استخر قرار گرفته است. استخر شنا به همراه استخر جداگانه ای در فضای باز که یک استخر کوچک هم برای کودکان در کنارش قرار داده شده، فراهم است.

رستورانهای متنوعی در هتل و اطراف آن است که غذاهای دریایی تازه و خوشمزه و همه نوع غذا را سرو می کند. 3 سالن غذاخوری در هتل قرار دارد که غذاهای تایلندی و بین المللی را تهیه می کند. رستوران تراس طلایی غذاهای کباب شده دریایی سرو می کند. می توانید غذای خود را در اتاق سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل گلدن بیچ پاتایا

این هتل یک اقامتگاه خوب و کم هزینه است که شامل 330 اتاق می باشد. اتاق های مهمان در این هتل زیبا، در سبک سنتی تایلندی تزئین شده اند و دارای تراس هایی خصوصی هستند که می توانید از منظره زیبا آن لذت ببرید. از اتاق ها نمایی رو به استخر یا شهر دارید چرا که همه اتاق ها دارای پنجره های بزرگی هستند که نور طبیعی را وارد فضای اتاق می کنند.

لوازم جانبی هر اتاق، شامل تلویزیون، یخچال و تلفن می باشد. فضای نشیمنی با کفپوش چوبی برایتان مهیاست. همه حمام های خصوصی دارای دوش و وسایل آرایشی- بهداشتی رایگانی هستند. اتاق هایی هم مخصوص افراد غیر سیگاری در این هتل 3 ستاره در نظر گرفته شده است.

انواع اتاق های هتل گلدن بیچ پاتایا

  • دولوکس: با مساحت 28 متر مربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد.
  • سوپریر: با مساحت 28 متر مربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد.
  • دولوکس و سوپریر با صبحانه: این اتاق دارای دوش و وان حمام است و برای افراد غیر سیگاری می باشد.
  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاتایا

  • فاصله تا ساحل: 1 کیلومتر است که می توانید پیاده 10 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا ترمینال اتوبوس: 2.7 کیلومتر است که می توانید پیاده 40 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی این مسیر 18 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا ایستگاه قطار پاتایا: 2.9 کیلومتر است که می توانید پیاده 45 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی این مسیر 18 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا جشنواره مرکزی ساحلی پاتایا: 400 متر است که اگر پیاده به آنجا بروید تنها 6 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا مرکز غواصی سیفاری: 500 متر است که اگر پیاده به آنجا بروید تنها 4 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا مرکز خرید اونیو پاتایا: 600 متر است که اگر پیاده به آنجا بروید تنها 7 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا هارد راک کافه: 700 متر است که می توانید پیاده 11 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا مرکز خرید رویال گاردن پلازا: 900 متر است که می توانید پیاده 15 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا مرکز خرید هاربر پاتایا: 1.3 کیلومتر است که می توانید پیاده 21 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی این مسیر 11 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا خیابان واکینگ استریت: 1.4 کیلومتر است که با ماشین طی این مسیر 12 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به آنجا بروید تنها 20 دقیقه در راه خواهید بود. می توانید خرید های خود را در این خیابان انجام دهید.
  • فاصله تا بندر ها هین فری: 1.9 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 12 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود. از این بندر می توانید به بندر نا بان پیر رفته و سری هم به این جزیره بزنید.
  • فاصله تا ساحل جمتین: 4 کیلومتر است که می توانید با ماشین 25 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا موزه تدی بیر: 2.9 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 14 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک آمازون:1 کیلومتر می باشد که اگر با ماشین بخواهید بروید، حدود 35 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا دنیای زیر آب پاتایا: 5.6 کیلومتر است که با تاکسی 20 دقیقه تا آنجا در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: 85.5 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت و 30 دقیقه تا هتل گلدن بیچ پاتایا در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی یوتاپائو رایونگ پاتایا: 30.1 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل گلدن بیچ پاتایا

آدرس هتل: تایلند، 20150 پاتایا مرکزی، چونبری، شهر پاتایا، خیابان دوم پاتایا 27/519

519/27 Pattaya 2nd Rd., Pattaya City, Chonburi, 20150 Pattaya Central, Thailand

انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 149

به "آشنایی با هتل گلدن بیچ پاتایا (Golden Beach Hotel)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل گلدن بیچ پاتایا (Golden Beach Hotel)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید