هزینه های اقامت در تور تایلند

به گزارش تفطن، زمانی که محله دلخواه خود را برای زندگی پیدا نمایید، وقت این است که در آن اتاق، خانه یا آپارتمان مناسبی پیدا نمایید.  در سال های اخیر تعداد زیادی condo که آپارتمان‌هایی با امکانات کامل به شمار می‌رود.

هزینه های اقامت در تور تایلند

زمانی که محله دلخواه خود را برای زندگی پیدا کردید، وقت این است که در آن اتاق، خانه یا آپارتمان مناسبی پیدا کنید. در سال های اخیر تعداد زیادی condo که آپارتمان هایی با امکانات کامل محسوب می شوند، در سراسر بانکوک ساخته شده و در کنار ساختمان‌های کم ارتفاع‌تر قدیمی در تور تایلند قرار گرفته‌اند.

هر دوی این گزینه‌ها برای اقامت مناسب است و بهترین راه برای کسب اطلاع درباره وجود محلی مناسب برای اجاره در ان ها، سوال کردن از نگهبان ها یا مسئول ساختمان است. در برخی از ساختمان ها به شما اجازه دیدن محل و موقعیت داده شده و در برخی دیگر به شما شماره تماس دفاتر مسوول اجاره این آپارتمان‌ها ارائه می‌گردد. در هر صورت نیازی نیست که شما یک فهرست بلند بالا تهیه کرده و درباره همه آن ها به فکر بپردازید. بیشتر صاحبخانه ها در جست وجوی مستاجر برای دست کم 3 ماه هستند و شما باید هزینه دو ماه اجاره را نیز به عنوان پول پیش پرداخت کنید. اگر شما هم مانند ما در جست وجوی مواردی هستید که کمتر از 3 ماه باشد می‌توانید برای اجتناب از دردسر و مشکلات جستجوی خانه و قرارداد، از خدمات AirBnB در تور تایلند استفاده کنید.

ما حدود 430 دلار در ماه برای یک سرویس آپارتمان یک خوابه در منطقه Bang Sue در شمال بانکوک پرداخت کردیم که شامل تمامی هزینه قبض ها و همچنین اجاره استفاده نا محدود از استخر می شد. به خاطر داشته باشید که در بانکوک موارد غیر قانونی اجاره نیز وجود دارد و بهتر است حتما نسبت به انجام تمام مراحل قانونی و اطمینان از قانونی بودن صاحبخانه اقدام کنید. اگر به صورت مستقیم با صاحبخانه وارد قرارداد شوید باید حدود ماهانه 300 دلار شامل تمام قبض‌ها برای یک آپارتمان ساده پرداخته است برای مجتمع‌های مدرن با امکاناتی همچون استخر، سالن ورزشی، کافه و فروشگاه این مبلغ بیشتر خوهد شد.

انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 114

به "هزینه های اقامت در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های اقامت در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید