معرفی سفر به سورنتو

به گزارش تفطن، قبل از سفر به هر کشور اروپایی باید باید در مورد هزینه‌های سفر به آن اطلاعات کسب نمایید. شهر سورنتو (Sorrento) در جنوب غرب کشور ایتالیا قرار گرفته است. در این مقاله شما را با هزینه رفت و آمد، هزینه اسکان و هزینه غذا در این شهر آشنا خواهیم کرد.

معرفی سفر به سورنتو

میانگین هزینه خوراکی

در سورنتو اگر بخواهید که یک پیتزای ساده میل کنید، برایتان هزینه‌ای در حدود 9 یورو خواهد داشت. برای خوردن دو وعده غذایی در این شهر به همراه یک بطری آب معدنی و قهوه نیز باید 23 یورو که معادل 99,142 تومان است، بپردازید. اگر می‌خواهید سفری اقتصادی را در تور اروپا تجربه نمایید، می‌توانید غذاهای خود را با هزینه کم بخرید و در این صورت هزینه هر هفته اقامت در این شهربرای غذا حدود 45 یورو که معادل 193 هزار توماناست، خواهد بود. در سورنتو راه‌های زیادی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌‌توانید غذاهای ارزان میل نمایید. پس تا زمانی که در این شهر هستید، سعی کنید در هزینه خوراک خود صرفه‌جویی نمایید. 

هزینه حمل و نقل در شهر سورنتو

برای تمام شهر‌هایی که در طول خط ساحلی Amalfi، سورنتو و سالرنو (Salerno) قرار دارند، اتوبوس‌هایی در نظر گرفته شده است که می‌توانند گردشگران را به تمام شهر‌های این منطقه منتقل کنند و در مقابل بهای بسیار کمی را نیز از آن‌ها دریافت می‌کنند. این هزینه براساس نوع بلیط بین 1.40 تا 15 یورو خواهد بود. البته قبل از سوار شدن به اتوبوس، حتما بلیط موردنظر خود را از فروشگاه‌های مختلف این منطقه تهیه کنید.

برای هر شب اسکان در سورنتو در خوابگاه‌ها می‌بایست 20 تا 30 یورو  پرداخت کرد و اجاره کردن یک اتاق خصوصی با حمام عمومی نیز هزینه‌ای در حدود 50 یورو برای گردشگران خواهد داشت. البته این هزینه در فصل‌هایی که گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند، افزایش می‌یابد.

هزینه هتل در شهر سورنتو ایتالیا

به صورت میانگین هزینه هتل‌های اقتصادی در این شهر اروپایی برای هر شب 70 یورو می‌باشد که این مقدار در هتل‌هایی که در مرکز شهر قرار دارند به 85 تا 100 یورو می‌رسد.

انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 74

به "معرفی سفر به سورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سفر به سورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید