هواوی سامسونگ را شکست می دهد؟ ، برنامه بلندپروازانه غول فناوری چین برای سال 2020

به گزارش تفطن، هواوی میخواهد تا سال 2020 برنامه ای بلند پروازانه را اجرا کند. برنامه ای که بر اساس آن هواوی میخواهد سامسونگ را از رتبه یک پرفروش ترین گوشی دنیا کنار زده و خود در رتبه نخست بنشیند.

هواوی سامسونگ را شکست می دهد؟ ، برنامه بلندپروازانه غول فناوری چین برای سال 2020

با ارزانترین تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هواوی شرکتی است که می توان سرسختی را مهمترین ویژگی آن دانست. درواقع این شرکت میخواهد تا سال 2020 رکورددار گردد و از گوشی سامسونگ سبقت بگیرد.

هواوی طی سال 2018 نیز پیروز شده بود از اپل به عنوان دومین فروشنده بزرگ تلفن های همراه در دنیا سبقت بگیرد. این بار نیز هواوی به مقام نخست یعنی سامسونگ چشم دوخته آن هم در شرایطی که مورد غضب آمریکا قرار گرفته است.

هواوی نه تنها در چین بلکه در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی برندی محبوب است و از هم اکنون برای کسب صندلی نخست در سال 2020 دورخیز نموده است. بر همین اساس نیز مدیر بخش مخابراتی هواوی در پکن گفته است: اواخر سال آینده، ما به رتبه شماره یک دنیا در حوزه فراوری تلفن همراه تبدیل خواهیم شد.

هواوی کار خود را با فروش بیش از 200 میلیون تلفن همراه در سال 2018 به سرانجام رساند. بین مدلهای مختلف گوشی هواوی، مدلهای ، P20، Honor 10 و Mate 20محبوب تر از بقیه بودند. در ماه دسامبر، هنگامی که این اعداد معین شدند، هواوی خاطرنشان کرد که میخواهد تا سرانجام سال 2019 به بزرگترین فروشنده تلفن همراه در دنیا تبدیل گردد.این مقام در حال حاضر در اختیار سامسونگ است.

با این حال، رشد هواوی در بازا بدون چالش نخواهد بود. طی ماه گذشته یکی از مدیران هواوی به خواست آمریکا در کانادا دستگیر شد.در اوایل ماه جاری نیز یک کارمند هواوی در لهستان به جرم جاسوسی دستگیر شد. همچنین در ماه ژانویه، دادستان های فدرال ایالات متحده تحقیقات خود را در در خصوص هواوی شروع کردند و مدعی شدند که این شرکت اسرار تجاری T-Mobile را پس از یک پرونده دعوی در سال 2014 به سرقت برد.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 688

به "هواوی سامسونگ را شکست می دهد؟ ، برنامه بلندپروازانه غول فناوری چین برای سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی سامسونگ را شکست می دهد؟ ، برنامه بلندپروازانه غول فناوری چین برای سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید