واژگونی آمبولانس اورژانس شاهرود، 2 نفر جان باختند

به گزارش تفطن، واژگونی آمبولانس اورژانس شاهرود حین انجام وظیفه و انتقال بیمار در محور شاهرود به آزادشهر، سبب جان باختن دو نفر شد.

واژگونی آمبولانس اورژانس شاهرود، 2 نفر جان باختند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فارس از شاهرود، ساعت 9:45 دقیقه صبح امروز آمبولانس پایگاه اورژانس شهری کلاته خیج که در حال انتقال بیمار 82 ساله بود، در کیلومتر 32 محور شاهرود به آزادشهر (ابتدای جاده ابر) دچار واژگونی شد.

در این حادثه، بیمار جان خود را از دست داد و دو نفر از همکاران فوریت پزشکی مجروح و توسط بالگرد اورژانس هوایی شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود برای ادامه درمان اعزام شدند.

صیدآبادی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه، متین بحری، کارشناس 27 ساله فوریت پزشکی در بیمارستان به دیار باقی شتافت و حال عمومی محمد فرهمند، کارشناس دیگر فوریت پزشکی هم خوب نیست.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: وقوع این ضایعه و مصیبت اندوه بار را به همکاران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود و به خانواده داغدار متوفی و سایر کارکنان پرتلاش سازمان اورژانس و نظام سلامت کشور تسلیت می گوییم و علت این حادثه در دست بررسی است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1569

به "واژگونی آمبولانس اورژانس شاهرود، 2 نفر جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی آمبولانس اورژانس شاهرود، 2 نفر جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید