پارک ملی کائو یای تایلند

به گزارش تفطن، اگر به طبیعت علاقه‌مند هستید به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند به بازدید پارک ملی کائو یای (Khao Yai National Park) بروید.  این پارک با مساحت 2168 کیلومتر مربع سومین پارک بزرگ کشور تایلند به شمار می‌رود.

پارک ملی کائو یای تایلند

پارک ملی کائو یای (Khao Yai National Park) اولین پارک ملی این کشور می‌باشد که در سال 1962 احداث شده است. بخش عظیمی از این پارک در منطقه ناکون راچاسیما قرار دارد.

بهترین زمان برای مراجعه به این پارک در تور تایلند، فصل بهار می‌باشد که هر چند هوا در این فصل رطوبت دارد و دمای هوا چیزی حدود 25 درجه سانتی گراد می‌باشد اما سرسبزی طراوت بخش پارک، زیبایی داده است.

برای بازدید از این پارک در تور تایلند که در میان جنگل‌ها و مراتع سرسبز قرار گرفته باید سفری 3 ساعته از بانکوک را آغاز کنید. در پارک ملی کائو یای هم مثل پارک ملی‌های دیگر دنیا حیوانات و پرندگان زیادی به زندگی می‌پردازند.

با این که سال هاست کسی در این پارک ببری ندیده اما جدیدا تصاویری از ببر توسط دوربین ها به ثبت رسیده است. جالب است که در این پارک فقط یک تمساح می بینید که آن هم به این پارک هدیه شده است. در این پارک زیبا می‌توانید حدود 300 گونه از پرندگان بومی و غیر بومی را مشاهده کنید که با ظاهر رنگارنگ و صدای آواز خود حال و هوایی خاص به این پارک می‌دهند.

کوه‌ها و غارها امکان کوهنوردی و غارنوردی را برای ماجراجویان فراهم می‌کند می‌توانید مدتی را در دو جایگاه اصلی کمپ اردو زده و سر فرصت بخش‌های مختلف پارک را در تور تایلند مشاهده نمایید که در این جایگاه‌ها کمپ، امکانات مناسبی برای اردو زدن برای شما فراهم می‌باشد که می‌توانید چند روزی را در پارک بمانید. از دیگر جاذبه‌های این پارک دو برج دیده بانی است که با رفتن به آن نمایی 360 درجه از این پارک را مشاهده خواهید کرد.

انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 104

به "پارک ملی کائو یای تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "پارک ملی کائو یای تایلند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملی کائو یای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید