پلمب 6 مطب و موسسه درمانی غیرمجاز در کهگیلویه

به گزارش تفطن، رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: طی یک ماه گذشته چهار مطب و 2 موسسه درمانی غیرمجاز در شهرستان پلمب شدند.

پلمب 6 مطب و موسسه درمانی غیرمجاز در کهگیلویه

به گزارش از ، محمدطاهر طیب زادگان رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: طی یک ماه گذشته چهار مطب پزشک و 2 موسسه درمانی در شهرستان پلمب شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: گشت های مشترک با نهادهای نظارتی و تشدید نظارت بر مراکز طب سنتی، مراکز خدمات پوست و مو از اهم عملکرد نظارت بر بخش درمان است.

اوبیان داشت: پزشکان متخلف و کسانی که مبالغی خارج از تعرفه مصوب اخذ کردند به تعزیرات حکومتی و کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی معرفی شدند.

طیب زادگان گفت: از ابتدای شهریور ماه تا به امروز افزون بر 40 فروشگاه آرایشی و بهداشتی فعال مورد بازرسی نهاده شد.

او اضافه کرد: فرآورده های فاقد برچسب، اصالت و تاریخ مصرف گذشته از سطح مراکز عرضه این فروشگاه ها جمع آوری و به متصدیان تذکرات لازم داده شد.

این مسئول بازدید از عطاری ها، داروخانه ها و آنالیز نسخ و حق فنی و جمع آوری داروهای تاریخ مصرف گذشته را از جمله فعالیت های واحد غذا و داروی شبکه بهداشت و درمان گفت.

او بیان نمود: صدور پروانه موسسه های درمانی، مطب و مراکز درمانی متقاضیان و همچنین برگزاری کمیسیون های پزشکی به صورت هفتگی از دیگر فعالیت های واحد نظارت بر درمان در حوزه سلامت شهرستان است.

ط

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1029

به "پلمب 6 مطب و موسسه درمانی غیرمجاز در کهگیلویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 6 مطب و موسسه درمانی غیرمجاز در کهگیلویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید