چرا یحیی در فهرست گزینه های تیم ملی نیست؟

به گزارش تفطن، خبرورزشی نوشت: یحیی گل محمدی در سال های اخیر یکی از پیروز ترین مربیان داخلی بوده است و طبیعی است در فهرست نامز های راهنمایی مربیگری تیم ملی نام وی باید اول باشد. اما در بین 7 گزینه ای که برای راهنمایی تیم ملی مطرح شده اند اثری از این مربی نیست!

چرا یحیی در فهرست گزینه های تیم ملی نیست؟

تیم یحیی گل محمدی دراین فصل هم مدعی قهرمانی در لیگ برتر است و هم در جام حذفی. پرسپولیس در روز های سپری شده سپاهان را در یک بازی خوب با نتیجه 4-2 در اصفهان و در حضور پرشور تماشاگرانش شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد!

در بین خارجی هم نام خمس و مورایس مطرح شده، اما نام ریکاردو ساپینتو نه. در حالی که ریکاردو ساپینتو سوپر جام را برای استقلال گرفت و اکنون هم در لیگ برتر مدعی قهرمانی است و هم در لیگ برتر.

اما در بین نام گزینه ها نام مربی مستعفی و مربی ای که در آستانه اخراج از تیم باشگاهی اش بود، در فهرست نامزد های راهنمایی تیم ملی دیده می شوند!

گفته می گردد یحیی گل محمدی به این علت در فهرست نامزد های راهنمایی تیم ملی قرار نگرفته که یکی دوباری علیه فدراسیون فوتبال و مهدی تاج پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی موضع گرفته است و ریکاردو ساپینتو هم این فصل به دفعات به خاطر تخلفات انضباطی محروم شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 6 اسفند 1401 بروزرسانی: 6 اسفند 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2513

به "چرا یحیی در فهرست گزینه های تیم ملی نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا یحیی در فهرست گزینه های تیم ملی نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید