چمران پای انگلیسی ها را به مسمومیت دانش آموزان باز کرد

به گزارش تفطن، رئیس شورای شهر تهران در واکنش به حوادث اتفاق افتاده و مسمومیت دانش آموزان در مدارس کشور گفت: امیدواریم نتیجه آنالیز دستگاه های امنیتی، وزارت آموزش و پرورش و ... اعلام گردد تا نگرانی ها سرانجام پذیرد.

چمران پای انگلیسی ها را به مسمومیت دانش آموزان باز کرد

به گزارش ایسنا؛ مهدی چمران در شروع یکصد و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سیزدهم اسفند ماه و تبریک روز جوان گفت: امروز نیز 14 اسفند ماه روز احسان و نیکوکاری است که آن را گرامی می داریم و فردا نیز 15 اسفند ماه روز درختکاری است که امیدواریم مسئولین شهری با حضور در مراسمات امروز نسبت به گرامیداشت آن اقدامات موثری را انجام دهند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به موضوع حوادث اتفاق افتاده در مدارس کشور و مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس گفت: حواشی در مدارس اتفاق افتاده و عده ای از دانش آموزان مسموم شدند و متاسفانه هنوز ریشه آن ها اعلام نشده که امیدواریم دستگاه های امنیتی و آموزش و پرورش نتیجه آنالیز های خود را اعلام نمایند تا نگرانی به وجود آمده که متاسفانه عده ای در خارج کشور آن را تشدید می نمایند سرانجام پذیرد و باعث نگرانی بیشتر خانواده ها و دانش آموزان نشود.

وی اضافه نمود: متاسفانه در این میان بعضی ها دلسوزی های تعجب برانگیزی می نمایند. دولت هایی همانند انگلستان که در جنگ جهانی 10 میلیون نفر از جمعیت ما را به علت قحطی مصنوعی که به وجود آورده بودند، به کام مرگ کشاندند. بعلاوه در جنگ تحمیلی نیز با دادن سلاح شیمیایی به صدام فجایع بزرگی را رقم زدند به شکلی که هنوز در همین شورا افرادی هستند که آثار سلاح های شیمیایی را با خود حمل می نمایند. در چنین شرایطی این افراد برای دانش آموزان ما در مدارس دلسوزی می نمایند.

چمران تاکید نمود: اتفاقا تجربه نشان داده است هر گاه چنین دلسوزی هایی می نمایند ریشه این کار ها خودشان هستند.

در ادامه این جلسه عکسی از ساخت دو هزارمین مدرسه به وسیله بنیاد برکت در شهر ساری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران به نمایش گذاشته شد که ریاست شورا با اشاره به این عکس گفت: این مدرسه نشان می دهد که توجه ویژه ای نسبت به موضوع آموزش و پرورش در کشور وجود دارد. این مدرسه اتفاقا دخترانه است و شرایط ما را در حوزه توجه به ساخت مدارس و آموزش و پرورش نشان می دهد.

وزارت آموزش و پرورش به همراه سایر دستگاه ها همانند بنیاد مستمر در کوشش بودند که نسبت به ارتقاء فضای آموزشی اقدامات مؤثری را انجام دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اسفند 1401 بروزرسانی: 15 اسفند 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2517

به "چمران پای انگلیسی ها را به مسمومیت دانش آموزان باز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران پای انگلیسی ها را به مسمومیت دانش آموزان باز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید