چینی ها با این سه گوشی تاشدنی، سامسونگ را به دردسر می اندازند!، عکس

به گزارش تفطن، زومیت نوشت: سه برند چینی ویوو، ZTE و آنر گوشی های تاشدنی تازه خود را در سه ماهه اول سال 2024 معرفی می نمایند.

چینی ها با این سه گوشی تاشدنی، سامسونگ را به دردسر می اندازند!، عکس

کوالکام در 26 اکتبر (4 آبان) پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 را معرفی خواهد نمود. به گفته Techgoing، سه گوشی تاشدنی در اوایل سال 2024 با این پردازنده روانه بازار خواهند شد. اطلاعات دقیق از مدل این سه گوشی در دسترس نیست؛ اما احتمال می رود آن ها، ویوو X Fold 3، نوبیا Z60 Fold و آنر مجیک V3 باشند.

طبق شایعات تازه، ویوو گوشی تاشدنی تازهش را در دو مدل X Fold 3 و X Fold 3 پرو معرفی خواهد نمود. نوبیا هم اولین گوشی تاشدنی خود را با نام Z60 Fold عرضه می نماید که با توجه به اطلاعات فاش شده این گوشی، احتمال وجود پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 در نوبیا Z60 Fold زیاد است.

آنر بعد از معرفی آنر مجیک V2، این بار نسل تازه گوشی های تاشدنی خود را با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 روانه بازار خواهد نمود تا به رقیب اصلی سامسونگ در بازار گوشی های تاشدنی تبدیل گردد.

هنوز اطلاعاتی از قیمت گوشی زد تی ای نوبیا، قیمت گوشی آنر و قیمت گوشی ویوو در دسترس نیست اما احتمال می رود قیمت گوشی های تاشدنی چینی ارزان تر از قیمت گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 باشد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آبان 1402 بروزرسانی: 2 آبان 1402 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2595

به "چینی ها با این سه گوشی تاشدنی، سامسونگ را به دردسر می اندازند!، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "چینی ها با این سه گوشی تاشدنی، سامسونگ را به دردسر می اندازند!، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها با این سه گوشی تاشدنی، سامسونگ را به دردسر می اندازند!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید