تور هند ارزان: کارخانه آیفون در هند به علت اعتراضات کارگران تعطیل شد

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اقدام اپل در حالی انجام می گردد که در ماه جاری پس از آنکه بیش از 250 زن کارگر کارخانه فاکسکان که در خوابگاه های آنجا زندگی می کردند با مسمومیت غذایی روبرو شدند. بعلاوه طبق گزارش ها بیش از 150 نفر در نتیجه این رویداد در بیمارستان بستری شدند. پس از آن کارگران به طور گسترده نسبت به شرایط خود اعتراض کردند.

تور هند ارزان: کارخانه آیفون در هند به علت اعتراضات کارگران تعطیل شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

این کارخانه که در نزدیکی چنای واقع شده است و حدود 17 هزار نفر در آن کار می نمایند، در 18 دسامبر تعطیل شد اما اپل و فاکسکان از زمان بازگشایی آن خبری منتشر نکردند.

سخنگوی شرکت تایوانی فاکسکان گفت این موسسه مشغول تغییر ساختار مدیریت محلی خود است و اقداماتی سریع برای بهبود شرایط واحدهایش به کار می گیرد. بعلاوه در مدت زمانی که عملیات بهبود واحد انجام می گردد، تمام کارمندان دستمزد خود را دریافت می نمایند.

سخنگوی اپل گفت گروهی از بازرسان مستقل به محل کارخانه فرستاده تا پس از نگرانی های به وجود آمده درباره شرایط ایمنی غذا و شرایط زندگی در واحد فاکسکان، شرایط خوابگاه ها را آنالیز نمایند.

به گفته این شرکت بعضی خوابگاه ها و غذاخوری هایی که در محوطه کارخانه نبودند، شرایط استاندارد را نداشتند، درهمین راستا با پیمانکار محلی همکاری می نماید تا اقدامات اصلاحی وسیعی انجام گردد. بعلاوه اپل تعهد می نماید استانداردهای سختگیرانه آن قبل از بازگشایی واحد اجرا شده باشند.

این کارخانه مدل های آیفون 12 می سازد و فراوری آزمایشی آیفون 13 نیز در آن شروع شده است. پیش بینی می گردد تاثیر تعطیلی آن بر اپل اندک باشد اما این واحد در برنامه های بلند مدت کارخانه نقش استراتژیکی دارد زیرا شرکت آمریکایی سعی دارد اتکای خود به کارخانه های چینی را کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2239

به "تور هند ارزان: کارخانه آیفون در هند به علت اعتراضات کارگران تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: کارخانه آیفون در هند به علت اعتراضات کارگران تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید