یاری 24 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در گیلان

به گزارش تفطن، خبرنگاران/گیلان مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: در 10 ماهه امسال 24 میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی توسط نیکوکاران و حامیان به ایتام و فرزندان محسنین یاری شده است.

یاری 24 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در گیلان

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان امروز 28 بهمن ماه در جلسه ستادی این نهاد که در اداره کل برگزار گردید، اظهار کرد: یکی از خدمات ماندگار و اثرگذار این نهاد اکرام ایتام است که با یاری و مشارکت حامیان و نیکوکاران و با هدف حل بخشی از مسائل ایتام و رسیدگی به شرایط معیشتی خانواده های آن ها اجرایی می گردد.

وی اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح حامیان و نیکوکاران کفالت یک یا چند یتیم را به عهده گرفته و یاری های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی به حساب آنان واریز می نمایند.

اهرابی با اشاره به اینکه احتیاجهای یک یتیم و یا فرزند محسنین فقط احتیاجهای اقتصادی نیست، گفت: احتیاج فرهنگی، اجتماعی و مشاوره برای رسیدن به مرحله بلوغ و ادامه زندگی و همچنین یاری به انتخاب شغل و همسر مناسب از جمله احتیاجهای آن ها است که باید به آن توجه گردد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه در حال حاضر 15 هزار و 181 حامی از 3536 یتیم حمایت می نمایند، ادامه داد: 6530 حامی هم حمایت 4543 فرزند محسنین تحت پوشش این نهاد را به عهده دارند، این در حالی است که 167 نفر از فرزندان محسنین هنوز فاقد حامی هستند.

اهرابی با قدردانی از یاری و همدلی نیکوکاران و حامیان به ایتام و محسنین، اضافه کرد: در 10 ماهه امسال 24 میلیارد تومان توسط نیکوکاران و حامیان به ایتام و محسنین یاری شده که این یاری ها به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 6248 نفر از ایتام و فرزندان محسنین دانش آموز هستند، توضیح داد: 692 نفر از ایتام و فرزندان محسنین هم در سطح دانشگاه ها در حال تحصیل می باشند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان یکی از خدمات ارائه شده به ایتام و محسنین را ساخت مسکن برای آن ها عنوان نمود و اضافه کرد: حامیان و نیکوکاران برای ساخت و خرید مسکن ایتام و محسنین و همچنین تکمیل ساخت منازل نیمه تمام آن ها مشارکت نموده و تعدادی از آن ها هم برای خرید لوازم ضروری منزل برای ایتام و محسنین اقدام می نمایند.

لازم به ذکر است؛ نیکوکاران می توانند به وسیله شماره گیری کد 8877# و یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و portal.mohsenin.ir یاریگر ایتام و محسنین باشند و همچنین شماره تماس 01333365852 هم آماده پاسخگویی به سوالات خیران است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1106

به "یاری 24 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در گیلان" امتیاز دهید

1 کاربر به "یاری 24 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در گیلان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 24 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید