کونته: ایتالیا برابر مالت کار خود را پیچیده کرد

به گزارش تفطن، خبرنگاران: سرمربی آتزوری تأکید کرد شاگردانش در سومین بازی خود در مرحله انتخابی یورو 2016 فرانسه می توانستند به یک پیروزی مقتدرانه تر دست پیدا نمایند.

کونته: ایتالیا برابر مالت کار خود را پیچیده کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش در خانه مالت 10 نفره که در آن گرازیانو پله، مهاجم ساوتهمپتون اولین گل خود را در یک بازی رسمی برای آتزوری به ثمر رساند، از عملکرد ناامیدکننده مردانش ابراز نارضایتی کرد.

کونته در گفت وگو با شبکه رای اسپورت گفت: نتیجه خوب بود. ما مطمئناً باید در حمله کارهای بیشتری انجام می دادیم هرچند که چهار بار توپ را به تیرک دروازه زدیم. ما می توانیم بهتر از این کار کنیم و من اطمینان دارم که کسب 9 امتیاز از سه بازی در جدول وضعیت خوبی برای ما ایجاد نموده است و باید به ما اعتمادبه نفس بدهد.

با احتساب پیروزی 2 بر صفر بازی محبت آمیز برابر هلند، پیروزی برابر مالت چهارمین بردی بود که در کارنامه کونته به عنوان سرمربی آتزوری به ثبت رسید. این بدان معناست که او تمام بازی های خود را از زمان جانشینی چزاره پراندلی با کسب پیروزی پشت سر گذاشته است.

وی اضافه نمود: بازیکنانم در این بازی کوشش فراوانی انجام دادند و نباید فراموش کرد که این دومین بازی ما در عرض سه روز بود و به همین دلیل گروهی از بازیکنان خسته بودند. ما بردیم اما می توانستیم برابر دروازه مالت باثبات تر بازی کنیم. متأسفانه این کار را انجام ندادیم و در عوض کار را برای خودمان پیچیده کردیم، به خصوص بعد از کارت قرمزی که بونوچی (دقیقه 73) گرفت، اگرچه به عقیده من اخراج او تصمیم ناعادلانه ای از سوی داور بود.

کونته توضیح داد: به نظر من شاگردانم برابر مالت هرآنچه از عهده شان برمی آمد، انجام دادند. ما در شش هفته اخیر چهار بازی انجام داده ایم و تمام آنها را برده ایم و جدا از یک صحنه دروازه ما به طور جدی تهدید نشده است. تیم ما هنوز احتیاج به پیشرفت دارد اما این چهار پیروزی متوالی باید روحیه و اعتمادبه نفس بازیکنان مان را تقویت کند. حالا منتظر بازی برابر کرواسی هستیم.

کرواسی در حال حاضر با ایتالیا هم امتیاز است اما به دلیل تفاضل گل بهتر به لطف پیروزی 6 بر صفر خود برابر آذربایجان در صدر جدول گروه H واقع شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 665

به "کونته: ایتالیا برابر مالت کار خود را پیچیده کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کونته: ایتالیا برابر مالت کار خود را پیچیده کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: ایتالیا برابر مالت کار خود را پیچیده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید