گروه غریق نجات که برای یاری رفته بودند یاری لازم شدند

به گزارش تفطن، یک قایق نجات که برای یاری رسانی به یک گردشگر راهی دریا شده بود در طوفان گرفتار شد.

گروه غریق نجات که برای یاری رفته بودند یاری لازم شدند

به گزارش خبرنگار، یک قایق نجات که در حال اجرا ماموریت برای نجات یک گردشگر بود پس از برخورد با امواج بلند و شدید واژگون شد، امدادگران حاضر در این قایق برای نجات یکی از گردشگران که در طوفان گرفتار شده و تخته موج سواری اش را از دست داده بود راهی دریا شده بودند که خود پس از برخورد های شدید با موج های بزرگ و قوی دچار مشکل شده و قایق شان در دریا واژگون شد.

پاول هاگ کسی که فیلم های واژگونی قایق را ضبط و منتشر نموده، گفته بود: پسران شجاع موسسه نجات قایق، در دریا (RNLI) برای نجات جان گردشگری بی فکر در هاستینگز که در طوفان شدید به دریا رفته و گرفتار شده بودند، جان خود را به خطر انداخته و به دنبال آنان رفتند. او در انتهای حرف هایش آرزو کرد آنان از این ماموریت، سالم و سلامت برگردند.

در پاسخ او، یک تماشاگر دیگر که حاضر در محل بوده و این حوادث را مشاهده نموده بود ویدئو و تصاویری از شخص گردشگر گرفتار در امواج دریا منتشر کرد و در کنار آن نوشت: این گردشگر تخته سوار شرایط بسیار بدی داشته و بعد از دست دادن تخته اش شرایط برای او بد و بدتر می گردد. در این ویدئوی منتشر شده، شخص گردشکر سعی می نماید با شنا کردن خود را به ساحل برساند، اما امواج شدید هر بار به کوشش او غالب شده و با در برگرفتن او مانع شنا کردنش می شوند.

در خاتمه، تیم امداد و نجات این ساحل، توییتی منتشر نموده و نوشت: پس از انتشار یک فیلم مهیج و شورانگیز از عملیات مامورین امدادی که در حال غرق شدن بودند، اکنون بسیار خوشحالیم که به شما خبر سلامتی و موفقیت این تیم را می دهیم، همه اعضا در امنیت و سلامت هستند و به کسی صدمه ای وارد نشده و قایق نیز سالم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1095

به "گروه غریق نجات که برای یاری رفته بودند یاری لازم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه غریق نجات که برای یاری رفته بودند یاری لازم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید