تور ایتالیا: گلزنی طارمی برای پورتو همزمان با پیشنهاد دوباره باشگاه آث میلان

به گزارش تفطن، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همزمان با مطرح شدن پیشنهاد باشگاه آث میلان ایتالیا در یک ملاقات تدارکاتی گلزنی کرد.

تور ایتالیا: گلزنی طارمی برای پورتو همزمان با پیشنهاد دوباره باشگاه آث میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پورتو تمرینات پیش فصل خود را در کشور پرتغال آغاز نموده است و در کنار انجام تمرینات بدنسازی، برگزاری بازی های تدارکاتی را هم در دستور کار قرار داده است.

در همین ارتباط پورتو روز گذشته به مصاف ویلافرانکوئنسه رفت که این بازی را با پیروزی دو بر صفر به انتها رساند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی که هفته گذشته به اردوی پورتو اضافه شده بود، در این مسابقه گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

طارمی در حالی کار خود را در پورتو و پیش از آغاز فصل با گلزنی آغاز نموده است که سایت mercado-azul پرتغال مدعی شد باشگاه آث میلان ایتالیا بار دیگر کوشش خود را برای جذب این مهاجم ایرانی آغاز نموده است.

این رسانه نوشت: میلان همچنان از نزدیک مهدی طارمی را دنبال می نماید، اما تا به امروز پیروز به جذب او نشده است. باشگاه ایتالیایی اخیراً دو بار با نمایندگان این بازیکن تماس گرفته است، اما باشگاه پورتو تنها در صورتی حاضر به مذاکره می گردد که پیشنهادات بالا باشد.

گفته می گردد پورتو برای فروش طارمی مبلغ 20 میلیون یورو را معین نموده است و کمتر از این مبلغ حاضر به فروش او نیست. این مهاجم تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2400

به "تور ایتالیا: گلزنی طارمی برای پورتو همزمان با پیشنهاد دوباره باشگاه آث میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: گلزنی طارمی برای پورتو همزمان با پیشنهاد دوباره باشگاه آث میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید