پیغام پربازتاب مهدی طارمی بعد از صعود تیم فوتبال پورتو

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو شب عجیبی را در ملاقات با یوونتوس ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد. این بازی در چارچوب ملاقات برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی در تورین ایتالیا برگزار گردید که پورتو در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک پیروز شده بود.

پیغام پربازتاب مهدی طارمی بعد از صعود تیم فوتبال پورتو

مهدی طارمی در این مسابقه هم در ترکیب اصلی تیم پورتو حضور داشت. او در نیمه نخست یک بار توپ را به تیرک دروازه یوونتوس زد و بار دیگر تیمش را به پنالتی رساند تا پورتو این نیمه را با رجحان به رختکن برود و تا حد زیادی خیالش را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی راحت کند.

در دقیقه 55 مسابقه اما طارمی با اعتراض بی مورد به تصمیم داور و شوت کردن توپ بعد از سوت، با کارت زرد دوم جریمه و از زمین مسابقه اخراج شد. برنامه های پورتو که نیمه دوم را هجومی و با فشار روی مدافعان یوونتوس شروع نموده بود، با اخراج طارمی بر هم خورد. پورتو دست از حملات برداشت و عقب نشینی کرد در حالی که یوونتوس مدام بر فشار حملاتش می اضافه نمود.

در نهایت پورتو یک گل دیگر دریافت کرد و بازی به وقت های اضافه رفت. در وقت های اضافه سهم هر تیم یک گل شد و بازی به نتیجه 3 بر 2 به سود یوونتوس رسید اما در نهایت پورتو به دلیل قانون گل زده در خانه حریف (در مجموع تساوی 4-4) به مرحله بعد صعود کرد.

طارمی که با اخراجش تیم پورتو را تا آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا پیش برده بود، بعد از مسابقه از شدت هیجان، ناراحتی و یا خوشحالی در آغوش سرمربی پورتو اشک ریخت. وی سپس در جشن صعود بازیکنان پورتو حضور یافت.

طارمی پیش از این یک بار دیگر طعم اخراج با لباس پورتو را چشیده بود. او در دقیقه 71 بازی با بنفیکا در هفته چهاردهم لیگ پرتغال با یک تکل خشن و دریافت کارت قرمز، از زمین اخراج شد و ملاقات پورتو در نیمه نهایی لیگ کاپ پرتغال برابر اسپورتینگ لیسبون را از دست داد؛ ملاقاتی که پورتو با نتیجه یک به 2 باخت و حذف شد.

مهاجم ایرانی پورتو بعد از اخراج مقابل بنفیکا از طرفداران تیمش عذرخواهی نموده بود: از همه همبازیانم، کادر فنی و همه طرفداران پورتو و تیم داوری به دلیل کارت قرمزی که دریافت کردم، عذرخواهی می کنم. قصد من این بود که توپ را بزنم و هرگز نمی خواستم به بازیکن بنفیکا آسیب بزنم. بسیار ناراحت هستم.

طارمی یکی، دو بار دیگر هم به دلایل مختلف از جمله از دست دادن موقعیت های گل از طرفداران پورتو عذرخواهی نموده بود اما در انتها بازی با یوونتوس پیغام متفاوتی را منتشر کرد.

مهاجم تیم ملی ایران این بار به جای عذرخواهی، به صعود پورتو پرداخت و با دو کلمه Parabens fc prt (تبریک پورتو) به بازی با یوونتوس واکنش نشان داد. این پیغام کوتاه هم با استقبال زیادی از طرفداران پورتو روبرو شد و بازتاب و باز نشر زیادی در فضای مجازی داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1858

به "پیغام پربازتاب مهدی طارمی بعد از صعود تیم فوتبال پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام پربازتاب مهدی طارمی بعد از صعود تیم فوتبال پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید