تور ارزان فرانسه: یوسفی: هدفم کسب طلای المپیک 2024 پاریس است

به گزارش تفطن، ملی پوش کشتی کشورمان بعد از بازگشت از مسابقات جهانی نروژ درباره سطح برگزاری این رقابت ها توضیحاتی را اعلام کرد.

تور ارزان فرانسه: یوسفی: هدفم کسب طلای المپیک 2024 پاریس است

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از کسب رتبه دوم مسابقات دنیای نروژ امشب وارد تهران شد.

علی اکبر یوسفی، ملی پوش طلایی کشتی فرنگی کشورمان بعد از بازگشت از رقابت های قهرمانی دنیا گفت: خدا را شاکرم که توانستم در مسابقات دنیای مدال طلا را برای ایران به دست بیاورم. امیدوارم این اعتمادی که محمد بنا به من نموده است را بتوانم در مسابقات آینده هم تکرار کنم.

ملی پوش کشتی کشورمان درباره برنامه آینده خود اعلام کرد: هدف من کسب مدال طلای المپیک 2024 پاریس است و امیدوارم بتوانم در آن مسابقات دوباره مدال طلا را کسب نموده و دل مردم ایران را شاد کنم.

بیشتر بخوانید

  • فیض: نباید در باد این نتایج ورزش کشتی بخوابیم/ خیلی از تیم ها با کشتی گیران اصلی خود شرکت ننموده بودند

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات دنیای 2021 نروژ با کسب 4 مدال طلا و 2 برنز بعد از روسیه به مقام نایب قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2138

به "تور ارزان فرانسه: یوسفی: هدفم کسب طلای المپیک 2024 پاریس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: یوسفی: هدفم کسب طلای المپیک 2024 پاریس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید