4 کماندار ریکرو ایران به جمع 32 نفر برتر کاپ آسیایی تایلند راه یافتند

به گزارش تفطن، روز سوم رقابت های کاپ آسیایی تایلند صبح امروز با صعود کمانداران ریکرو کشورمان به جمع 32 نفر برتر این مسابقات شروع شد.

4 کماندار ریکرو ایران به جمع 32 نفر برتر کاپ آسیایی تایلند راه یافتند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز به وقت محلی دور حذفی رشته ریکرو رقابت های تیراندازی با کمان کاپ آسیایی تایلند در بخش آقایان و بانوان درشهر بانکوک برگزار گردید که چهار نماینده کشورمان با رجحان مقابل رقبایشان به جمع 32 کماندار برتر این رقابت ها راه یافتند.

در بخش ریکرو مردان صادق اشرفی با نتیجه 6 بر 0 کمانداری از کشور میانمار را شکست داد و متین سبزی در رقابت با حریف فیلیپینی خود 5 - 5 مساوی کرد که در تیر طلایی این حریف را از پیش رو برداشت.

در مرحله بعد این رقابت ها صادق اشرفی به مصاف حریفی از بنگلادش می رود و متین سبزی با کمانداری از کشور اندونزی پیکار می نماید.

دیگر نماینده کشورمان در این مرحله وحید بهدانی بود که با شکست مقابل حریفی قدرتمند از چین تایپه از راهیابی به مرحله بعد باز ماند.

در ادامه رقابت های دور حذفی کاپ آسیایی تایلند کمانداران رشته ریکرو در بخش بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند که با دو پیروزی برای ورزشکاران کشورمان همراه بود.

در مرحله حذفی رشته ریکرو بانوان پریسا روحانیان با نتیجه 7 بر یک کماندار قرقیزستانی را شکست داد و باید در مرحله بعد به مصاف حریفی از چین تایپه برود و در دیگر دیدار این مرحله پارمیدا قاسمی و نیلوفر علی پور دو کماندار کشورمان با یکدیگر به رقابت پرداختند که با رجحان پارمیدا قاسمی همراه بود و قاسمی با حذف هموطن خود از دور رقابت ها باید در مرحله بعد به مصاف حریفی از هند برود

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 824

به "4 کماندار ریکرو ایران به جمع 32 نفر برتر کاپ آسیایی تایلند راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 کماندار ریکرو ایران به جمع 32 نفر برتر کاپ آسیایی تایلند راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید