5 مکان دیدنی جهان که برای دیدنشان وقت زیادی ندارید

به گزارش تفطن، جهانگردی برای بسیاری از ما رویایی است که در طول زندگیمان در پی تحقق بخشیدن به آن هستیم. با این حال، رویاهای ما سال به سال در برابر بعضی از شرایط طبیعی به چالش کشیده می شوند، به این صورت که در سراسر جهان شاهد تغییر اکو سیستم ها و انقراض گونه های گیاهی و جانوری هستیم و شاید زمان زیادی برای تماشا این 5 مکان مجذوب کننده گردشگری جهان باقی نمانده باشد، سعی ما بر این است با آگاهی دادن به شما به رویایی که در سر دارید رنگ واقعیت بپوشانیم. خرید بلیط هواپیما از هر جا به هر جای جهان در رزرواسیون آنلاین خبرنگاران فراهم شده است، اگر رویای شما جهانگردی و تماشا مکانهای تماشای در سر تا سر جهان است ما راه را برای شما آسان میکنیم.

5 مکان دیدنی جهان که برای دیدنشان وقت زیادی ندارید

5 شهری که شاید تا چند وقت دیگر ناپدید شوند :

1- آلاسکا-آمریکا

در رتبه نخست لیست ما شهر آلاسکا قرار میگیرد. آلاسکا بزرگترین استان کشور آمریکا است، اصلی ترین مشخصه این سرزمین رشته کوه ها، قله ها و یخچال های طبیعی آن است. این استان که در واقع شبه جزیره ای در قاره آمریکای شمالی است، در خود مرتفع ترین قله آمریکای شمالی یعنی کوه مک کینلی را جای داده است. آلاسکا دارای 15 پارک ملی می باشد که هر کدام حکم یک گالری از تکامل طبیعی زمین را دارد. تماشا آیسبرگ ها (قطعات بزرگ یخی) و نهنگ ها از جاذبه های گردشگری آلاسکا است.

اما اخیرا به علت افزایش دما یخچال های این منطقه در حال آب شدن هستند به همین علت این مکان گردشگری را در رتبه اول قرار داده ایم، تصمیم خود را بگیرید زمان زیادی برای تماشا آلاسکا ندارید!

2- ماداگاسکار- جنوب شرقی آفریقا

آیا می دانید ماداگاسکار چهارمین جزیره بزرگ جهان است؟ چقدر ناراحت کننده است که در این لیست قرار گرفته است. این کشور که به صورت جزیره ای، در اقیانوس هند و جنوب شرقی آفریقا واقع شده است، قربانی تغییرات زیست بوم و بعلاوه قطع درختان به وسیله انسان ها شده است. اگر چه این مکان همچنان منحصر به فرد است ولی فرایند نابودی آن مشاهده می گردد. شاید برای شما جالب باشد در سایت خبرنگاران، حتی در ماداگاسکار هم میتوانید رزرو هتل آنلاین داشته باشید و با خیال راحت به سفر بروید.

3- دیواره بزرگ مرجانی- استرالیا

اگرنقشه جهان را باز کنید در قسمت شرقی کشور استرالیا شاهد مجموعه عظیمی از صخره های مرجانی خواهید بود که بزرگ ترین مجموعه صخره های مرجانی در جهان به شمار میرود و در سال 1981 در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

این تنوع زیستی فوق العاده زیبا تحت تاثیر عواملی نظیر توفان ها و افزایش میزان ستاره های دریایی که غذای مرجان ها را می مکد در معرض خطر و نابودی جدی واقع شده است.

4- مالدیو-اقیانوس هند

مجمع الجزایر مالدیو که دارای جزایر کوچک وبزرگی است، جاذبه گردشگری فوق العاده زیبایی در اقیانوس هند است، که به علت بالا رفتن سطح آب، خطر نابودی و زیر آب رفتن جزابر،مالدیو را تهدید می نماید.

5- ونیز- ایتالیا

ونیز، این شهرِ بسیار دوست داشتنی کشور ایتالیا در معرض خطر غرق شدن قرار گرفته است. تغییرات جوی موجب شده است این کشور محبوب نیز در لیست ما قرار بگیرد، با توجه به اینکه پروازهای مستقیم از ایران معمولا به سمت شهرهای میلان (بلیط هواپیما میلان) و رم (بلیط هواپیما رم) صورت میگیرد به شما پیشنهاد میکنیم پس از بازدید از آن شهرها به وسیله پرواز داخلی کشورِ ایتالیا به ونیز هم سفر کنید.

پروازهای داخلیِ کشورهای خارجی را نیز میتوانید به وسیله سیستم رزرواسیون آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید.

منبع: wowtravel

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2411

به "5 مکان دیدنی جهان که برای دیدنشان وقت زیادی ندارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مکان دیدنی جهان که برای دیدنشان وقت زیادی ندارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید