5 کافه خوب استانبول : برترین کافی شاپ های استانبول

به گزارش تفطن، برترین کافی شاپ در استانبول ترکیه، معرفی 5 کافه خوب در استانبول ترکیه

کافه های ترکیه به علت فرهنگ تاریخی بر پس آن و محیط دلنشین خود در جهان مشهور است، کافی هایی که در آنها دلها گرم می گردد و لبخند رضایت از طعم یک دسر بی نظیر بر لبان می نشاند. از این گذشته قهوه های استانبول ترکیه هم در سرتاسر جهان مشهور است، حتی اگر به استانبول سفر نکنید، شهره طعم بی نظیر قهوه استانبول را خواهید شنید. پس چرا از این فرصت سفر به شهر قهوه استفاده نکنید ! در طول سفر با تور ترکیه، چشیدن قهوه ترک از باید های سفر است و چه بهتر که طعم اصیل قهوه ترک را در یکی از کافه های معروف استانبول چشید. باقلوا از دیگر دسر های خوشمزه ایست که در طول سفر به استانبول ترکیه در سطح شهر خواهید دید و از برترین ها خواهید چشید.

5 کافه خوب استانبول : برترین کافی شاپ های استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

1.کافه گالاتا کوناک استانبول ترکیه - Galata Konak Café

کافه گالاتا کوناک استانبول یکی از برترین کافه های شهر است که انواه دسر های شیرین و خوشمزه ترکیه را با یک فنجان قهوه ترکی می توانید در آن نوش جان کنید و خستگی گشت و گذار در شهر را از جان به در کنید. این کافه با ظرفیت 200 نفر مهمانان خود را با یک قنجان قهوه در کنار چشم انداز ای دیدنی از دریا دعوت می نماید. این کافه مکانی برای فرار از شلوغی و هیاهوی شهر هم می باشد، جایی که یک فنجان قهوه با فنجان آرامش میکس شده است.

نشانی کافه گالاتا کوناک استانبول ترکیه : ترکیه، استانبول، بی اوقلو - حاج علی سکوک 2/2

کافه گالاتا کوناک استانبول ترکیه

2. کافه و رستوران تراس 89 استانبول ترکیه - Terrace 86 Café And Restaurant

در طول سفر با تور ترکیه، اگر در استانبول اقامت دارید، سری به کافه و رستوران تراس 89 بزنید، این کافه علاوه بر قهوه دلچسب، غذاها خوشمزه هم سرو می نماید. کافه و رستوران تراس 89 در جوار فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. در این کافه برد اطلاعات پرواز فرودگاه هم نصب شده است تا مسافران فرودگاه بتوانند از اطلاعات پرواز آگاه باشند و با خیالی آسوده در این کافه استراحت نمایند. گفتنی است که در کافه تراس سرویس قلیان هم ارائه می گردد و بعد از ظهر ها موسیقی زنده در آن اجرا می گردد.

نشانی کافه و رستوران تراس 89 استانبول ترکیه : Atakent Mahallesi 235 Sokak No 19, Istanbul, Turkey

کافه و رستوران تراس 89 استانبول ترکیه

3.کافه کره نون استانبول ترکیه - Bread And Butter

کافه کره نون استانبول از کافه های فشن شهر محسوب می گردد و با محی گرم و دوستداشتنی خود توانسته است بر دل مهمانان خود بنشیند. جرعه قهوه ای که در این کافه میل می کنید، طعم واقعی و اصیل قهوه ترک است. علاوه بر اینها، کافه کره نون استانبول بر صبحانه های خوشمزه و دسر های خانگی خود هم معروف است.

نشانی کافه کره نون استانبول : Nişantaşi Mim Kemal Öke Caddesi No:1 /C, şişli, Istanbul, Turkey

کافه کره نون استانبول ترکیه

4. کافه چورلولو علی پاشا استانبول ترکیه - Çorlulu Ali Paşa

کافه چورلولو علی پاشا همان باغ چای در قرن 18 ام است، در طول سفر با تور استانبول، در کافه چورلولو علی پاشا قهوه ای اصیل و دلنشین خواهید چشید. اگر در شب به کافه چورلولو علی پاشا رفتید، متعجب نشوید چرا که این کافه تاریکی شب را با فانوس هیا کوچک روشن می نماید. در این کافه می توانید سوغاتی های خوشمزه و اجناس دست ساز ترکی هم بخرید.

نشانی کافه چورلولو علی پاشا : Yeniçeriler Caddesi, 36/28 Beyazit, Istanbul, Turkey

کافه چورلولو علی پاشا استانبول

5.کافه تراس مانِریه بِبِک استانبول ترکیه - Mangerie Bebek Terrace

کافه تراس مانِریه بِبِک استانبول یکی از اماکن عالی برای لذت بردن از تلخی یک فنجان قهوه در کنار شیرینیه باقلواست. از انواع سالاد گرفته تا برگر و انواع غذا های ترکیه همه جیز را می توانید در این کافه پیدا کنید. حتی اگر جزء آن دسته از آدمهایی نیستید که دوست داره قهوه است، می توانید آب میوه های تازه این کافی شاپ را امتحان کنید.

نشانی کافه تراس مانِریه بِبِک : Cevdet Paşa, Caddesi 69, Küçükbebek, Istanbul, Turkey

کافه تراس مانِریه بِبِک استانبول

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2053

به "5 کافه خوب استانبول : برترین کافی شاپ های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کافه خوب استانبول : برترین کافی شاپ های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید