تور چین ارزان قیمت، تور تابستان چین، تور نوروز، بهار، پاییز و زمستان 96 چین

به گزارش تفطن، میخواهیم شما را با تور چین همراه سازیم، جایی که طولانی ترین ها، عظیم ترینها و با شکوه ترین ها، در کنار هم جمع شده اند، دیواری طولانی تر از دیوار بزرگ چین در هیچ جای جهان یافت نمی‌شود. باشکوهتر از کاخ های پکن را کمتر جایی خواهید دید و ارتش سفالی فقط از پادشاهان باستانی چین بعد از مرگ حفاظت میکنند. اگر از دیدن طبیعت لذت میبرید، اگر گشتن در میان تاریخ باستانیان برایتان سرگرم کننده است و یا حتی اگر چرخیدن به میان آسمانخراشها برایتان هیجان انگیز است، چین بهترین انتخاب است. چین با کوهستانها، جنگلها و دریاهای افسانه ایش، گذشته ای به بلندای موجودیت تاریخ و شهرهای تجددگرایانه اش، همه سلیقه ها را به وجد خواهد آورد، چه برای تجارت بروید و چه سیاحت دست خالی برنخواهید گشت.

تور چین ارزان قیمت، تور تابستان چین، تور نوروز، بهار، پاییز و زمستان 96 چین

شهرهایی که در تور چین خواهید دید

چین به بهترین سفری تبدیل خواهد شد که در عمرتان رفته اید، آنقدر تجربه خواهید نمود که گویی کل جهان را جستجو و دیده اید.

پای ثابت برنامه تورهای چین، شهر پکن است، پکن هیچگاه نمی‌خوابد و زندگی شبانه این شهر زنده تجربه ای دل انگیز برایتان خواهد بود. بازدید از دیوار بزرگ چین را در بادالینگ از دست ندهید، از نزدیک جزئیات شهر ممنوعه را ببینید و خود را برای حیرت انگیزترین نمایشگاه هنری اسیا یعنی منطقه هنر 789 آماده سازید.

شانگهای در واقع نیویورک آسیاست، گوانجو بزرگترین بازارهای عمده فروشی آسیا را در خود جای داده است و هرساله تجار از سراسر جهان برای شرکت در نمایشگاه گوانجو به این شهر سفر می‌کنند.

فرهنگهای مختلف در چین در کنار هم زندگی میکنند از مسلمانان تا بوداییها هر روز از کنار هم عبور میکنند و عقیده محترمانه برای هر کسی مقبول است. این تنوع گسترده از فرهنگها و ادیان بیش از پیش این سرزمین را دیدنی کرده است، تنوع خوراکها در چین بسیار گسترده است و هیچ کس به خاطر ذائقه اش در چین گرسنه نخواهد ماند، همه نوع غذایی در چین بافت میشود از سلیقه های نامتعارف اسیا شرقی در پخت انواع جانوران گرفته تا غذاهای بین المللی همگی در خیابانهای مختلف سرو می‌شوند.

کی به چین برویم؟

چین آب و هوای متغیری دارد، همچنین زمانهایی از سال مملو جمعیت می‌شود و البته قیمتها هم سر به فلک می‌گذارند، بهتر است قبل از اینکه به تور چین بروید بدانید باید انتظار چه چیزی را داشته باشید. البته همه اینها به علاقه و هدف شما از سفر به چین باز میگردد، اگر دوست دارید زمانی از سال سفر بروید که برای خودتان قدم‌زنان روی دیوار چین خلوت کنید، زمستان به کوهستان هاربین بروید و از جشنواره های هیجان انگیز اسکی سواری لذت ببرید و یا به جنگل Jiuzhaigou سری بزنید و عکاسی کنید.

چین سرزمین فوق العاده وسیعی است و هر گوشه از ان اقلیم خاص خود را دارد و بهترین زمان رفتن به چین بیشتر به این بستگی دارد که به کجای آن سفر میکنید، اما در مجموع اکثر مردم تمایل دارند زمانی سفر کنند که تمامی جاذبه ها را در بهترین حالت ببینند. برای بیشتر گردشگرها بهترین هوا گرم و معتدل است و دوست ندارند در ترافیکهای شدید از سرما یخ بزنند یا حسابی زیر باران خیس شوند. خب این ها انتخاب را محدود خواهد کرد، بهترین زمان برای رفتن به تور چین بهار (مارس تا می) و پاییز (سپتامبر تا اکتبر) می‌باشد. در این زمان‌ها در بیشتر بخش‌های کشور هوا معتدل و مناسب است و خبری نیز از حجم عظیم گردشگران تابستانی نیست.

خرید در چین

باور کنید قبل از اینکه متوجه بشوید چمدانتان پر شده و اولین چیزی که در چین به دنبال آن خواهید بود چمدانی جادارتر است، بهتر است برای رفتن به چین سبک سفر کنید زیرا حسابی با دستانی پر از سفر باز خواهید گشت.

سوغاتی های چین انتها ندارد، اما به چند مورد اگر بخواهیم به چند مورد شاخص بسنده کنیم این ها هستند: یشم‌های سبز رنگ زیبا در طرح‌ها و شکل‌های متنوع و نقاشی‌ها و خطاطی‌های شگفت‌آور، چای چینی، لباس‌های زنانه با طراحی ویژه چین (Qipao)، ابریشم در طرح‌ها و شکل‌های مختلف، اجناس قدیمی و آنتیک (از کوزه‌ها و سکه‌های مربوط به چند سال قبل گرفته تا یادگارهای تبلیغاتی دوره مائو)، صنایع دستی.

انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 34

به "تور چین ارزان قیمت، تور تابستان چین، تور نوروز، بهار، پاییز و زمستان 96 چین" امتیاز دهید

11 کاربر به "تور چین ارزان قیمت، تور تابستان چین، تور نوروز، بهار، پاییز و زمستان 96 چین" امتیاز داده اند | 4.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان قیمت، تور تابستان چین، تور نوروز، بهار، پاییز و زمستان 96 چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید