آموزش آنلاین ورزش های زورخانه ای

به گزارش تفطن، اولین دوره آموزش آنلاین ورزش های زورخانه ای از فردا به مدت 10روز در آموزشگاه فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار خواهد شد.

آموزش آنلاین ورزش های زورخانه ای

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، پس از شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا، مسابقات ورزشی لغو و تمامی فعالیت های ورزشی به حالت تعلیق درآمد.

فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با توجه به شرایط موجود تصمیم گرفت فعالیت های خود را به صورت آنلاین پیگیری کند.

به همین جهت اولین دوره آموزش آنلاین با حضور نمایندگانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، نپال، پاکستان، ایتالیا، عراق، روسیه، کره جنوبی، کامرون، زیمبابوه و اوکراین از 20 تا 30 خردادماه در آموزشگاه فدراسیون IZSF واقع در شهرک نفت برگزار خواهد شد.

در این دوره آموزشی شرکت کنندگان زیر نظر اساتید مجرب ورزش های زورخانه ای نحوه صحیح میل گیری، پا زدن، شنا و نرمش را آموزش می بینند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1358

به "آموزش آنلاین ورزش های زورخانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش آنلاین ورزش های زورخانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید