آیفون های 2020 احتمالا مجهز به بریدگی نمایشگر کوچک تری هستند

به گزارش تفطن، به گزارش بنجامین گسکین که یکی از افشاگران اخبار مربوط به محصولات اپل محسوب می شود، اپل مشغول بررسی نمونه های مختلف فیس آی دی است که به این شرکت اجازه می دهد اندازه بریدگی نمایشگر را برای آیفون های 2020 کاهش دهد.

آیفون های 2020 احتمالا مجهز به بریدگی نمایشگر کوچک تری هستند

ماه گذشته، گسکین مدعی شد که اپل نمونه اولیه یک آیفون مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی بدون بریدگی را ساخته است که در این گوشی سیستم فیس آی دی در حاشیه فوقانی قرار گرفته. مینگ چی کو که در زمینه افشای اخبار محصولات اپل ید طولایی دارد، مدتی قبل اعلام کرده بود که آیفون های 2020 از طراحی جدیدی بهره می برند.

بنجامین بسکین حالا اعلام کرده که اپل در حال آزمایش مدل های مختلف فیس آی دی است که برخی از آن ها عرض کمتری دارند و برخی دیگر باریک تر هستند و تعبیه در حاشیه فوقانی نمایشگر را امکان پذیر می کنند.

علاوه بر این طبق گفته های این افشاگر، ظاهرا اپل برای امکان پذیر کردن پشتیبانی از اینترنت 5G در آیفون های 2020 می خواهد خطوط آنتن را تا حدی بازطراحی کند. گفته می شود خطوط آنتن این گوشی ها اندکی عریض تر و از جنس شیشه، سرامیک یا یاقوت خواهد بود. در نهایت، گسکین گزارش داده که اپل سر انجام می خواهد پورت لایتنینگ را کنار بگذارد ولی به جای تعبیه پورت USB-C، می خواهد به طور کامل از راهکار بی سیم بهره ببرد.

در نهایت باید خاطرنشان کنیم اگرچه آقای بسکین در گذشته اطلاعات موثقی را در مورد آیفون ها منتشر کرده است، ولی بیشتر اطلاعات مطرح شده از جانب او معمولا چندان موثق نیستند. در هر صورت اگر این مشخصه ها صحت داشته باشند، دیر یا زود دیگر منابع مطلع آن ها را تایید خواهند کرد.

منبع: Mac Rumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 766

به "آیفون های 2020 احتمالا مجهز به بریدگی نمایشگر کوچک تری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون های 2020 احتمالا مجهز به بریدگی نمایشگر کوچک تری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید