اولین محصول تاشو اپل

به گزارش تفطن، در ماه فوریه، راس یانگ، تحلیلگر DSCC اعلام کرد که اپل در حال بررسی ایده نوت بوک های تاشو است. پس از آن مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ گزارش داد که محصول آینده اپل می تواند یک مک بوک / آی پد هیبریدی با صفحه کلید لمسی باشد.

اولین محصول تاشو اپل

به گزارش خبرنگاران، در حالی که این مک بوک/آی پد تاشو حداقل تا سال 2025 عرضه نخواهد شد، یک گزارش نو نشان می دهد که LG Display نمایشگر این دستگاه را تولید خواهد کرد. ال جی در حال همکاری با اپل برای توسعه یک پنل OLED تاشو نو است که برای تبلت ها و نوت بوک ها با شیشه بسیار نازک به عنوان پنجره پوششی به جای پلی آمید طراحی شده است.

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، در حال تنو نظر در پیش بینی خود درباره زمان عرضه آیفون تاشو از طریق اپل است. او انتظار دارد که محصول نو اپل در سال 2025 عرضه شود. DSCC Ross Young می گوید: اپل احتمالا عرضه آیفون تاشو خود را تا سال 2025 به تعویق انداخته است. او می گوید ما انتظارات خود را برای ورود اپل به بازار گوشی های هوشمند تاشو دو سال به تعویق انداختیم و انتظار داریم تا سال 2025 این اتفاق بیفتد. به نظر می رسد این شرکت عجله ای برای ورود به بازار محصولات تاشو نداشته باشد و حتی ممکن است بیش از این مدت نیز زمان ببرد.

اکنون، مینگ چی کو نیز می گوید: در گزارش های سال گذشته من انتظار داشتم اپل در سال 2024 یک آیفون تاشو عرضه کند، اما اکنون واضح است که این پیش بینی نیاز به تنو نظر دارد. من پیش بینی می کنم که اپل ممکن است اولین محصول تاشو خود را در اولین فرصت در سال 2025 عرضه کند، که ممکن است یک iPad تاشو یا ترکیبی از iPad و iPhone باشد.

این آیفون تاشو می تواند رویکردی شبیه به Samsung Galaxy Z Fold به جای Galaxy Z Flip داشته باشد. اولی تلفنی است که به تبلت تبدیل می شود، در حالی که دومی تلفنی است که مانند تلفن های همراه قدیمی تا می شود. به گفته مینگ چی کو این شرکت در حال آزمایش OLED تاشو حدود 9 اینچی است. این آزمایش برای تأیید فناوری های کلیدی است و ممکن است مشخصات محصول نهایی نباشد. هنوز مشخص نیست که آیا اپل در نهایت وارد بازار نمایشگر های تاشو خواهد شد یا خیر. در صورتی که تحلیل گران درست پیش بینی کنند، حداقل تا سال 2025 این اتفاق نمی افتد.

منبع: 9to5mac

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2376

به "اولین محصول تاشو اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین محصول تاشو اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید