ابراهیموویچ: اگر به ایتالیا بازگردم می خواهم برای کسب اسکودتو چالشی داشته باشم، حیوان باغ وحش نیستم

به گزارش تفطن، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی احتمال بازگشتش به فوتبال باشگاهی ایتالیا را رد نکرد و می گوید هنوز جاه طلب است.

ابراهیموویچ: اگر به ایتالیا بازگردم می خواهم برای کسب اسکودتو چالشی داشته باشم، حیوان باغ وحش نیستم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهیموویچ که در ماه دسامبر پیش رو قراردادش با باشگاه لس آنجلس گلکسی به انتها می رسد، از علاقه اش برای بازگشت به سری A ایتالیا سخن گفت. مهاجم پیشین منچستریونایتد بین سال های 2006 تا 2009 عضو تیم اینتر بود و با این تیم سه قهرمانی در سری A و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را تجربه کرد. او همچنین بین سال های 2010 تا 2012 با میلان یکبار فاتح اسکودتو و یکبار هم فاتح سوپرجام ایتالیا شد.

ایبرا در گفت وگو با نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گفت: من 38 ساله هستم، اما شور و شوق یک بچه با همان جاه طلبی برای پیروزی را دارم و این برایم همه چیز است. هنوز در خصوص آینده حرفه ای ام فکر ننموده ام و این موضوع را به همراه خانواده ام ارزیابی نموده ام. به منظور ادامه بازی احتیاج به چیزی دارم که بتواند آتش درونم را شعله ور نگه دارد، حالا چه اینجا در آمریکا چه در جای دیگری باشد.

زلاتان که شایعه احتمال بازگشتش به منچستریونایتد نیز مطرح است، احتمال بازگشتش به ایتالیا را هم رد نمی کند. وی در این خصوص گفت: ایتالیا خانه دوم من است. به پیشنهادهایی که خواهد شد گوش خواهم داد، اما می خواهم برای هدف حداکثری بجنگم. اگر به ایتالیا بازگردم، می خواهم برای کسب اسکودتو چالشی داشته باشم، نه اینکه باشگاهی تنها من را به خاطر ابراهیموویچ بودنم جذب کند. هنوز هم می توانم تفاوت را رقم بزنم. من حیوان باغ وحش نیستم که من را در زمین بگذارند تا مردم من را ببینند.

مهاجم پیشین تیم های پاری سن ژرمن و منچستریونایتد توضیح داد: در سن 30 سالگی، دیوانه وار روی بدنم کار کردم تا شرایط فیزیکی ام را حفظ کنم. دقت کنید از واژه حفظ کردن استفاده کردم، نه از واژه بهتر شدن چون غیرممکن است که وضعیت بدنی ام را بهتر از این کنم. تنها یک زلاتان ابراهیموویچ وجود دارد و هرگز زلاتان ابراهیموویچ دیگری وجود نخواهد داشت.

وی در انتها درباره آینده بعد از دوران بازنشستگی اش هم اعلام کرد: پس از اینکه کفش هایشم را آویزان کنم، می خواهم نقش مهمی در جایی داشته باشم که مسئولیت و قدرت لازم برای تصمیم گیری را داشته باشم. می توانم سرمربی بشوم، اما استرس زیادی دارد و می توانید در یک فصل 10 سال پیر شوید. در کنار این نمی توانم در صورت احتیاج وارد زمین شوم و به تیم یاری کنم. هنوز چند ماه دیگر وقت دارم تا درباره آینده ام تصمیم گیری کنم و مهمترین چیز این است که در فرم و شکل خوبی باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 611

به "ابراهیموویچ: اگر به ایتالیا بازگردم می خواهم برای کسب اسکودتو چالشی داشته باشم، حیوان باغ وحش نیستم" امتیاز دهید

1 کاربر به "ابراهیموویچ: اگر به ایتالیا بازگردم می خواهم برای کسب اسکودتو چالشی داشته باشم، حیوان باغ وحش نیستم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیموویچ: اگر به ایتالیا بازگردم می خواهم برای کسب اسکودتو چالشی داشته باشم، حیوان باغ وحش نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید