ادارات مختلف در کلاردشت مستقر گردد

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، کامران پولادی پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه شرای اداری کلاردشت با اشاره به اینکه بیش از پنج سال از ارتقا کلاردشت به شهرستان می گذرد اضافه نمود:با شهرستان شدن کلاردشت انتظر می رفت که تا کنون ادارات و نهادهای مختلف در این منطقه مستقرشوند اما کماکان خیلی از ادارات به صورت نمایندگی اداره می شوند.

ادارات مختلف در کلاردشت مستقر گردد

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه مکان اکثر ادارات استیجاری است بار مالی سنگینی برای ادارات در بر دارد، در همین راستا زمینی به مساحت 14 هکتار در منطقه لاهو به منظور سایت اداری در نظر گرفته شده و بودجه احداث ساختمان نیز توسط ادارات مربوطه تامین شده است.

پولادی ادامه داد: همچنین ساختمان فرمانداری نیز حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و درخواست ما از ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه تسریع در رونداتمام و اجرای پروژه سایت اداری شهرستان کلاردشت است.

وی اضافه کرد:کلاردشت پتانسیل های بالایی در حوزه گردشگری دارد به همین منظور تبدیل شدن به منطقه ویژه گردشگری در دستور کار ما قراردارد که امیدواریم با پیگیری و کوشش دکتر احمدی نماینده مجلس اجرایی گردد.

وی کمبود آب آشامیدنی در کلاردشت را معضل بزرگی دانست و اضافه کرد:ضروری است بودجه ای ملی به منظور برطرف این مشکل در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 242

به "ادارات مختلف در کلاردشت مستقر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادارات مختلف در کلاردشت مستقر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید